smileysmona

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av Mona smileys - 26 mars 2011 15:33

Tjah tjaah Blooggen ! Jah typ nt skrivit så himla mycket på sistone men iaf och jah har typ kollat på Nya Hannah avsnitt oh så märkte jah typ att ni vet han killen som heter Jessie ( i Hannah montana serien ) han aso han ee typ ..... aa iaf svårt att förklara men iaf hahah han heter Drew Roy på riktigt oh aso han ee bah skit sööt aso haha ne skäämta bah men iaf oh aso han ee faktiskt de men iaf vem bryr siig tyyp dåh ? men aa och aso haha kommer typ nt på bättre saker att sägaa tyyp men aa ... 

Sedan så har jah kört typ sanning elr konka ( men bara sanning delen ) haha aso dee vah typ baah skiit Piinnigt aso serry de vah bah as Pinnigt haha sedan så har jah typ Fått nya låtar ,Göött ju lizzom haha typ första gångern jah sa Gött men iaf de vah typ de som jah har typ gjort så länge ? haha aso ee bah nt klok och berättar för er om det här elr joh jah ee kanske klok men iaf ni fattar tyyp Dee och det vaah  typ allt som jah tänktee sääga såå

                                                       

                                                   * PuZz pUzZ <3 

                                         

                                        2 st snygg bild på Dreew ! :))

     

                           Den här bilden vah snyyggast av Alla tycker jah vah tycker ni ?

                                         

Presentation


Heeyy ! jag heter mona , känd som "smleysmona" över hela min skola i min blogg får ni veta hur jag lever mitt liv,tycker oh tänker,mina dikter som jag skriver , oh SÅ KLART skriver jag om killar? ;)

Omröstning

hur många år e d vafan? xD
 9-11
 11-13
 13-15
 15-17
 17 +

Fråga mig

33 besvarade frågor

Beauty4you

 

Smink, Kosmetika, mineraler, paletter, billigt, modeblogg

Klockan ;) * blink *

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik

Horiskop

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards