smileysmona

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Mona smileys - 12 mars 2011 15:07

Heej jah har skrivit en berättelse i skolan som heter Huset elr jah döpte den till vrf Byggde dom huset ? haha dee namnet som läraren sa till mig att den skulle heta va lite tråkig så jag bytte den men nu börjar jah oh skriva kap 1

kap = kappitel 

PS: i början så låter de som att de e nyhet sak men de e nt de



                                      Varför bygde dom huset ?

                                             11 års gräns haha


I Paris,Frankrike , så undrar 80 % av befolklingen varför dom har kvar ett hus.

Vrför bor det personer där i huset ?

Framför allt varför bygde dom huset ?

1991 alltså för 20 år sedan så hände det något......Jo någon blev mördad .

Många personer tror att det var en förbannelse och vissa tror att det var en psykiskst sjuk man som ville mörda folk...... och han heter Jean Verrox.

Han är  nu i ett psykhem men han kan rymma närsom helst om han har lust.

Jean Verrox är utnemd till Frankrikes värsta mödare, han har mördat ungifär 17 personer på 6 månader. Om du vill veta mer så är det bara att läsa på.

Huset ligger i när heten av Eiffeltornet , Frankrikes regering ville inte betala för huset så det är i Ganska  dåligt skick.

Huset har Aldrig blivit renoverat för att Dom som jobbar / Jobbade hos Frankrikes Regering är en av dom 80 % som inte vill ha kvar huset.

Dom tror att man får en förbannelse om man river huset.Men det är vissa som tycker om att bo där.


 Det var allt Om Kap 1 jag skriver Kap 2 imorgon kanske elr Idag om jah har tid

 Byee !

 

Av Mona smileys - 12 mars 2011 14:07

                                                  OMG ?? 

Alexander Rybak åktee ut från let's dance ? haha men jah tyckte att han vaah ganska braa oh vaah tycker ni ? Jag tyckte också om Figge oh Oxana men dom har redan åkt ut .. det som ä dåligt men dee göör ngt föör att hela värden går nt direkt under elr hur hahaha  ?  Jag hade tänkt mig att han skulle typ komma ända till finalen oh Frank skulle åka ut men de blev ändrade drömar elr ändrade planer haha visst nt vah jah skulle skriva däär så dee får blii lite konstigt elr ... haha jaah fattar nt äns vaah jah pratar om så jah tror att jag säger heejdå nu ! ! 

Presentation


Heeyy ! jag heter mona , känd som "smleysmona" över hela min skola i min blogg får ni veta hur jag lever mitt liv,tycker oh tänker,mina dikter som jag skriver , oh SÅ KLART skriver jag om killar? ;)

Omröstning

hur många år e d vafan? xD
 9-11
 11-13
 13-15
 15-17
 17 +

Fråga mig

33 besvarade frågor

Beauty4you

 

Smink, Kosmetika, mineraler, paletter, billigt, modeblogg

Klockan ;) * blink *

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik

Horiskop

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards