smileysmona

Alla inlägg under augusti 2011

Av Mona smileys - 30 augusti 2011 15:23

HAHA heeeyy!! asså kollAr lite på kissies bilder ...fråga mig inte varför tack? xD men iaf ,ASSÅ vet ni HUR MKT hon har photoshopat sina bilder ELLER? typ tvär mkt... asså jag gillar hennes blogg ohså för att hon bloggar ganska bra..men hon ÖVERDRIVER för mkt.. asså seriöst kolla på hennes bilder innan hon opererade sig oh aa..DÅ SÅG hon normal ut ,söt oh allt oh NU när hon har opererat sig oh gjort större bröst oh allt...ser hon fan ut som en häxa... inte för att va kaxig då.. 

men här ä några bilder!


Kissies LÅRFÖRMINSKNING....


 bildanimering på en före-och-efter bild på Kissie! Denna retuschering var inte så dramatisk, men ändå något! Det är brösten, armen, håret, ögonfransarna, näsan och hyn som bl.a fått en omgång i photoshop. Checka in före-och-efter ovan!

Av Mona smileys - 28 augusti 2011 23:25

heeyy !! twääär länge sen va? men har börjar i skolan nu oh de går fan tväääääär bra nu! asså my gad vår schema e typ sådäär..vi har bara sovmorgon mondag oh torsdag.. -.-' jag som hoppades på 3 st sovmorgon per veckaaa AHH -.-' AHHA men iallafall har också köppt jäättee MÅNGA produkter från beauty4you asså jätte bra hemsida!! köpte massa märkes smink ,oh de va baaa tvääär billigt asså!! my gad HAHA :D ohså de kommer väldigt snabbt hem till än..fan e chockad...alla ställen jag köper från oline tar typ..2 eller 3 veckor..asså seriöst..men där jag köppte dom sakerna togg typ..1 vecka eller fan kanske mindre...måste tänka nue..HAHAH xD 

men dom hääär köppte jag !! :D PS:sidan heter http://www.beauty4you.nu/ 

 Glam Eyes Colour Reveal ~ Black Emerald - 360

Matte Morphose Foundation  - 333Testade den nyss,oh faan ,DEN VA bäääzzt!!! :D<3 

96 Single Eyeshadows. For sensational looking skin. - 226 den köppte jag också för att den kan man bara bära med sig i väskan ( asså den e typ bööj bar HAHA :D) 


men ska gåååååå nu!! Några bilder från idag också ;)<3

     

Av Mona smileys - 19 augusti 2011 19:51

tjoo , asså VÅRAN internet har dampar riktigt MYCKET! gad asså dampar riält HAHA xD men har gjort en dikt oh jag hoppas ni gillar den :D asså jag vet inte varför men jag ÄLSKAR oh skriva dikter asså utan annledning.. asså när man skriver dikter då liksom kommer de från hjärtat asså man kanske tänker mycket på en grej ohså kan man bara skriva om de .. de e typ därför JAG gillar oh skriva dikter asså man skriiver om sina känslor ohså börjar folk tycka om dikterna man har skrivit så aa. hAHA ( sen när börjar "JAG" prata om mina kännslor?...xD)

aja här e dikten ;


look in m eyes and say that u HATE me , say that u never ever wanna kiss me again
say that u NEVER wanna hold my hands and see me laugh again
look in my eyes and u see that u not wanna se 
see ure fail , see ure biggest misstake u just didd , u see that this girl u just say that u not love and not wanna kiss hear again was ure misstake to say, u look again in my eyes and u just see ure future , ure destiny , u see that u relly relly love me but u don't have the courage in said ure self to say to me, but i am wary proud off u darling , 4 five min ago u just told me that u hate me , that u wanna lief me , but.. near u just look in my eyes and stirring 2 me i just know that u love me , that u miss me so much that u ..that u not wanna be that boy some play all girls , u just told me and learn me, near i loved u that NEVER EVER give a boy a seekend chans 4 that is a very big mistake , but all i wane say is darling thank u 4 this beautiful tips u just give me 4 it's was a really good tips! ;) 


aja de va allt , skriver mera seeenareeeh!! PUSS!! ;* // moniz 

Av Mona smileys - 17 augusti 2011 01:02

tjoo!! OMG ASSÅ Jason derulloo VA I SVERIGE!!!! gad dame asså hHAHA jag e typ hans stööörsta fan så aa .. man blir lite upphetzad! xD asså om ni it har hörttalas om jason så har han sjungt : what say oh my head ohzå m.m iaf

jason derulo började sjunga när han fan bara va 8 ÅR!? oh asså hans första låt gjorde han för att han gillade en tjej oh han typ tänkte..waqfan skulle jag gö för impa på henne?utan att betala!? så han tänkte oh baa.. JAA jag kan gö en låt! 

ohzå gjorde han en låt men han sjungde aldrig till henne HAHAHAHA han fegade ur typ? xD AJA iaf idag så har jag varit ute med emma oh hennes kompisar , de va TVÄÄÄÄR roligt asså vi va fan heeeeeeeeelt galna ASSÅ OMG ni skulel ba sett va vi gjorde HAHAHAHAHAHHa!! xD men ajaa ska träffa min kompis emma imon igen oh aa .. de kommer säkert bli TVÄR roligt! :) oh asså ska gå nue baii!! xD<33

http://www.nrj.se/blog/knappen-och-hakim/2011/08/15/skrev-f%C3%B6rsta-l%C3%A5ten-som-8-%C3%A5ring



oj oj ojjj va svättig han va där HAHAHAH!! xD



Av Mona smileys - 14 augusti 2011 01:51

Hahaha tja tja ;D asså omg.. jag kollade på justin bieber filmen , never say never.. oh asså den va faktiskt bra ( asså kollade på den i 5 min förra gången så aa..haha pallade it oh kolla på hela ,men  nue pallade jag typ? ^^) men asså omg asså..han e faktiskt jätte bra på sjunga..oh omg han e jätte söt! xD asså my gad älsakr honom nue , oh assåå my gad!!! HAHA men asså jag brukar typ NEVER gilla honom men..man förändras ju? oh man ska fan aldrig döma någon oh säga att den personen suger elr e dålig för asså.. , för de första halloow? e d lika känd som honom asså jb? ne exakt , it ens en liten stad skulle ens fatta vem d e? oh för de andra , säg inget om d it ens har en lika bra sång röst sj , oh för de tredje , ingen, ASSÅ seriÖST , INGEN NEVER EVER säger så till värdens snyggaste kille wafan? ;) gör ni de jag swär kommer ..ne venne faktiskt va ja kommer gö..kanske binda fast er oh tvinga er kolla på never say never? ;D


jaden smith oh justin jag älskar di bieber ;D

                   

                   GAD asså kolla va sööööööt han ee!!! 


HAHA awww göllig han ee <3 han ville vist hålla i min hand awwii (a) :D<33


  hahah jag va ba tvungen oh lägga ut den...asså seriöst KOLLA på HANS FACE WAFAN? haha typ som när man e i tandläkarn.. gapa stort

- AAAUUHH , stort nog? ..xD

Av Mona smileys - 10 augusti 2011 20:39

tja tjaa ;) asså jag har värkligen nt pallat oh bloggaa nue för i tiden.. lever ba livet ist ;) men asså egetligen skulle jag ha bloggat för typ..2 tim sen men asså jag va fan jätte upptagen vid spegeln oh ba togg massa bilder på mig sj så de blev lite ändrade tider med bloggandet ;) oh har sääätt jätte många filmer så börja typ få slut på filmer :( HAH xD men ajaa ska bjuda er på liteeeeh fottoon enjoy it ;) 

     

Av Mona smileys - 9 augusti 2011 14:33

Gooooooodmorgooon!!!! elr..de kanske e typ " morgon " för mig HAHAHHA asså jag vakande nyss asså klockan 2 då oh e fan jäwligt trött ;( men aja.. har försökt ladda ner photoshop men vår jävla dator e cpad så de går ingen vidare :( asså jag vill ju lizzom ha photoshop för man kan FIXA TILL BILDER!! :) hahah mina bilder då, nt för en jäwel  dåh (a) ;D men ajaa skak anske gå ut idag... Elr vafan säger jag  JAG SKA GÅ UT idag , men de roliga e att jag vet nt vart jag ska gå ut? asså min kmopis sandra ..hon har fan en cp : ad mobil så kan nt ringa till hennee då oh jag kan nt hennes HEM NR vafan så dampar loss typ , men ska kanske träffa min bästiz , emma då så aa , elr omj ag nt kan träffa henne så träfar jag andra tjejer som ska börja i min klass asså nya klass i skälltorp, ajaa ska typ dampa nue på photoshopen !! BAAIII !!! ha de bra typ ? ;D 

Av Mona smileys - 8 augusti 2011 17:48

tja tjaa , asså omg IDAG så vakande jag klockan typ 1 oh ofc måste jag plååååååååågazz av familjeregler ;( så de va typ städdag så aa..men egentligen va de igår som va städdaggen men jag pallade nt oh städa så hahaha xD men togg några bildewr från igår typ klockan..3 elr 4 på natten? haha asså omg jag kollade oxå på filmen 2012 oh asså jag hade ju redan sättt filmen men asså jag e så fucking kär i den filmen så de skadar ju nt oh se på den igen? men medans jag kollade på filmen så skrev jag några dikter ..hahahah xD 


Hate Me.
Smash Me.
Dump Me.
But Never 
Ever Say
That U
Love Me 

By:Mona

love is gr8
love is funny
but can u say why 
Love is so dame scary? 
hihihi gjorde den nyss när jag såg på filmen 2012 IGEn xD

         

Presentation


Heeyy ! jag heter mona , känd som "smleysmona" över hela min skola i min blogg får ni veta hur jag lever mitt liv,tycker oh tänker,mina dikter som jag skriver , oh SÅ KLART skriver jag om killar? ;)

Omröstning

hur många år e d vafan? xD
 9-11
 11-13
 13-15
 15-17
 17 +

Fråga mig

33 besvarade frågor

Beauty4you

 

Smink, Kosmetika, mineraler, paletter, billigt, modeblogg

Klockan ;) * blink *

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik

Horiskop

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards