smileysmona

Alla inlägg under juni 2011

Av Mona smileys - 29 juni 2011 16:39

tjaa bloggizzen ! ;D asso kunde nt blogga igor fur de beev sent typ ? men ajaa sedan so hade jag kopt typ en SKIT SNYGG badreckt asso nt en bikini doh utan en badreckt asso liksom badreckten visar typ magen  ohzo visar den HELA ryggen oh OMG ee helt ker i den badreckten <3 HAHAH xD men den badreckten e typ liopard fergad asso omg ohzo liksom kopte jag 2 st veskor BODA e merkeveskor ASSO EKTA e dom nt faalska vafaan ? HAHAHA ;D oh sedan ska jag oka kanske.. venne.. till shomal asso de ligger i norra iran so man kan liksom simma der HAHAH tenker po mina TVEER SNYGGA BAD kler likossom ? men jag har oxo bytt musik po bloggen hoppas ni gillar deen ;D Asso de vah tveeeer svort oh byta musik ? fur jag e ju liksoom i iran soo aa ? Men ajaa what eveeeeer ? BAAIII ska gooo Puzz puzz // Moonizz <33

typ en son Baddreckt har jag asso moddellen ee son men leopard fergen e typ lite annurlundarre ^^xD

Av Mona smileys - 27 juni 2011 17:49

tjaa ! xD idag po morgonen so trenade jag typ 1 tim oh 30 min asso jag trenade klockan 5 elr 6 oh hoss er so e klockan ...hm... 2 kanske ? HAHAHA asso omg dog efter vafaan ! xD asso po morgonen so e de typ 20 grader so de e nt so varmt hahaha gemfor po dagen... ( 46 grader va de idag asso SVER PO ALLT ! de vah so varmt... ) sen so har jag oxo klippt mig i frizzan asso de blev AS snyggt ! xD asso hon klippte typ snett elr hur man nue ska forklara ? sedan so har jag fixat mina ogonbryn ..elr jag har nt direkt fixat dom.. de vah Frizzan oxo men aja hahah what ever ? xD sedan so sitter jag nue i en internett caffe oh bloggar ! fett nice vah ? xD HAHAHA OMG de vah en kille som gick in i en porr hemsida... medan jag ventade po min tur asso O.M.G ! xD HAHAHAHAHA jag bah wtf ? gorru in i en porrsida der ALLA ser vafaan ? HAHAHAH DUM.se ? xD asso OMG ASG neztan der... HAHAHHA men aja .. Oh just jah ! jag ahr oxo fott EN maskara som jag typ har lenktat efter typ i 70 or vafaan ? xD HAHAH asso jag tenkte kopa den maskaran men.. min mamma kopte den sedan oh jah bah... OMG !!!! TAACK xD HAHA xD ajaa BAAII skaa gooo !! PUZZ PUZZ // Monnizz ;*

Av Mona smileys - 26 juni 2011 15:12

tja tja bloggizz ! xD HAR STOR handlat idag oh igor asso OMG... vet ni hur mkt jag har koppt for ? HAHAH typ foor... 2500 kr ? ASSO har bara varit i iran i 1 elr 2 dagar vafaan ? hahahah oh jag har redan koppt foor so mkt ? xD men aif asso jag funderarelr jag funderar nt direkt.. JAG SKA kopa en mobil som e tach men venne vilken... asso NT en Nokia mobbe doh vafan.. HAHAH asso HATAR nokia mobiler kan nt KLARA av 1 DAG med en son mobbe... asso dom kommer HAMNA antagligen under ett fordon av "" misstag "" elr soo kommer jag slenga den i Paperskojen elr min orginala Mona stilen.. jag misshandlar den xD meen aja jag funderar oxo po Xperia elr ogot annat ^^ ;D<3 HER e nogra bilder po mobiler SOM JAG vill ha xD

 iphone :D de fanns en son foor 1000 kr AS BRA men min mamma seger de e doligt... VAFAN ... tenkte jag doh.. ^^


Av Mona smileys - 25 juni 2011 17:35

tja tja !! xD asso jag e nu i iran so kommer skriva lite konstigt fur de fins nt samma bokstaver som her i sverige men aja . asso OMG vet ni HUR BRA musik de fanns po flygplanet ? asso de fanns ALLA 2011 loter ! asso omg hahah jag satt typ der oh typ lyssa po musik i 1 tim oh i 30 min ot jag mat oh 1 , 30 min soo kollade jag po en AS bra film asso den hette min losas fru hahahah asso OMG asso den EGER vafan !! xD hahah sen soo har jag plogats med klederna.. asso man FOR NT ha po sig korta kleder typ som shorts eller kort armade trujor ? ohzo MOSTE MAN ha po sig sjal oh typ en as long troja som e typ enda till knana oh aa.. OH DE VERSTA DE E 40 Eller 43 GRADER vafaan assoo omg !! jag SKA oxo kopa en mobil jag sver om jag nt guur de... JAG KOMMER hallshugga mig sj hahah xD men iaf jag har oxoo kopt kleder ohzzont asso jag handlade AS mkt idag asso typ 8 st NYA trujor asso de e oxo fursta dagen men aja heer e en bild po en av trujorna som jag har kopt

 EXAKT en son har jag kopt men en rosa


Av Mona smileys - 24 juni 2011 10:16

tja tja bloggen... Jag ska ta 1 månads Blogg pause ... för jag ska ju åka till iran idag oh dee... känns nt så roligt att pausa lite... föör att man vill typ nt miste sina Bllogg besökare.. men what ever ? sånt e livet Dude ;D meen ska ÅKA TILL FLYGplatset NUU !!! BAAIII SWEDEN oh hellooow Iran -.- 

Av Mona smileys - 22 juni 2011 22:55

tja tja bloggen ! xD Jag kommer inte blogga så mycket Senare när jag e utomlans assåjag åker den 24 juni till iran sååå .... aa.. :/ men jah KOMMER försöka blogga lite ohzånt.. för jag venne.. om de ens går ? men aja what ever ? De har varit lite problem med mitt förhållande med Kevin.. men allt löste sig.. till slut ? HAHAHHA Azzå först så han bah : jag älskar dig älskling 1 tilm senare Jga gör slut 1,5 tim senare Älsakr dig över hela mitt hjärta hahah så man bah what ? haha men iaf här är det några bilder från förrigår tror jag ? men aja Hoppas ni tkr om dom för doom e TVÄR missbilldade ;D<3 

       

Av Mona smileys - 19 juni 2011 22:52

TJA TJAA BLOGGEN !! xD Jag har interjuvat ( stavning ? ) vissa personer oh Liksom jag ville att ni skulle se Hur de blev haha xD Azzå vissa blev galna vissa blev sjuka... vissa blev ..aa.. Tråkiga ? haha :D ^^ men aja Kolla på detta nue ! :D dom jah har interjuvat ee Sebbe , Emilia , Johanna , Kevin ( min pojkvän :D ^^ ) 

 

men iaf jag tar Sebbe först azzå sebbes interjuv blev helt SAIK ( galen ^^ ) hahah OMG han Dagdröömde lite på vizza ställen av frågorna , jag frågade honom förut  vah han skulle ha gjort om han vann 1 miljon kr dåh han bah : jag skulle köpa mig en egen suchi bar oh.jag skulle köpa mig en crossoh flytta hemifrån o flytta till spanien typ :)

Andra frågan , vad gör du på fridtiden ?

Jag spelar fotboll och går på Karate...mkt bra för musklerna xDHahhaahaha ,Sen festar jag massa o raggar tjejer på stan xP

Tredje frågan vilket är ditt favvo märke ? 

 - Hmm...Dax Vax och Adidas...o Nike 

Fjärde frågan harru nångång druckit Öl sprit vin elr typ nått sånt där ? 

- ää...jaa...eum..joo.."" .IBLAND ""Hahah jaa jag gör det ibland xDFör att det ä kul typ ?

Femte frågan gillar d oh festa ? 

- Jaa klart jag gillar att festa!! Jag undrar ibland om jag gör det lite för ofta. Vart går gränserna liksom !?

 

Nästa person ee Emilia hon vah meer.. "" normal "" hahaha Azzå hon ee NT som mig som ää typ AS galen oh åker typ var som heelzzt utan att veta vart man åker till hon ää mer... som lizzöm.. "" normal ""hahaha :D<3 Nt föör att jah ee onormal dåh... ? 

Första frågan vah skulle d ha gjort om d vann 1 miljon kr ?

- Spendera dom? 

Andra frågan , vad gör du på fridtiden ? 

- Det är väll alltid olika jag gör väll oftast det som är kul :D:D

Tredje frågan vilket är ditt favvo märke ? 

- Ämm.. Har inget typ sånt :D Höhö ^^

 Fjärde frågan harru nångång druckit Öl sprit vin elr typ nått sånt där ? 



- Klart !! xD 



Femte frågan gillar d oh festa ? 

- jaa ! :P  

 

 Tredje personen heter johanna , de fins nt så mkt oh berätta om . om henne men en sak kan jag säga.... hon ÄLSK hääzztar Har jag märkt nue lizzöm haha :D<3 

Första frågan vah skulle d ha gjort om d vann 1 miljon kr ?

- jag vet inte .. xP

Andra frågan , vad gör du på fridtiden ? 

- Rider ! :D
 Tredje frågan vilket är ditt favvo märke ? 

- burberry tror jag ..

 Fjärde frågan harru nångång druckit Öl sprit vin elr typ nått sånt där ?

faktist inte ! :D:D E jag nt duktig ? xP 

Femte frågan gillar d oh festa ? 

- Ofc !! :D
 

Sista personen som jah interjuvade vah min älsk :)) <3 Han va skit gullig haha * bink * :D 

Första frågan vah skulle d ha gjort om d vann 1 miljon kr ?

-då skulle vi två älskling åka runt jorden o jag skulle ha köpt allt till dig för att du skulle vara den lyckligaste flickvännen i världen jag skulle ha köpt dig jätte mycket saker till dig min vackra älskling <3 <3 ♥ jag skulle ha slösat 1 miljon bara för att köpa dig jätte många saker som kan göra dig lycklig ♥ <3 

Andra frågan , vad gör du på fridtiden ? 

- jag beatboxar o är med min underbara älskling du så klart :):D<3

 Tredje frågan vilket är ditt favvo märke ? 
- Mona märket <3 <3  ( pece dåh hahah ne bah jiddrar ^^ ) 

 Fjärde frågan harru nångång druckit Öl sprit vin elr typ nått sånt där ?

- neej det har jag inte ^^ ♥ <3 

Femte frågan gillar d oh festa ? 

- jaa jag gillar festa men nu när jag är ihop med dig älskling festar jag inte o sånt för att jag tycker att när man festar vill man hitta tjejer o det gör jag inte nu för att jag har redan min underbara älskling ♥<3 <3 
( Awwwwii såå GÖÖLIG D EE bah OMG ! :D<33 )
 
hahah Om jag skulle ha Vunnit 1 miljon kr hahah dåh skulle jag.... hm... Gått in i stripp klubber oh BLIVIT AS GLAD min min när jah skulle ha varit där ser ut så här xO haha men en liten gladarää Gubbe .. ne bah jiddrar jag skulle ha köppt en egen Poshe azzå rooooza poche dåh ozå sattsat en film kariär som Film stjärna likssooom ? Oxåå oxå... skulle jah... VARIT KÄND :D ! Iaf De vah bah min drööm haha :D <3 

 






































Av Mona smileys - 18 juni 2011 21:55

Tjaa tja bloggen ! :D Har varit meh Roberto idag oh de vah AS roligt haha ! :D Han tog lite fotton på ozz mezzt mäej dåh såå ska lägga ut dom på bloggen.. haha ^^ sedan OMG.. hahah vah vi inne i en affär oh där kunde man typ Testa smink oh.. OMG hahahahah ! vi hade Smin krig typ ? hahah .. han vann.... ne bah jiddra JA VANN ofc ! :D haha Azzå OMG.. oh INGA i affären sa någon till oss... haha ? Sedan så vah vi i en park... oh där hittade jah min Pojkvän nr 2 Bertil .. 67 år gammal... hhahahhahah ! xD Han ee en staty dåh hahaha OMG .. han vah ganska. "" sköön "" oxå.... hahahah OMG ni fattar när ni ser bilderna ;) Aja Ska chatta nue mina koompizzar dampar för att jah nt svarar BAAII !! :D // Moonniiizzen 

                    ANDRA SMINK KRIGET 2011 ! RUUUUUUUN !!! :D ^^ 

       

Presentation


Heeyy ! jag heter mona , känd som "smleysmona" över hela min skola i min blogg får ni veta hur jag lever mitt liv,tycker oh tänker,mina dikter som jag skriver , oh SÅ KLART skriver jag om killar? ;)

Omröstning

hur många år e d vafan? xD
 9-11
 11-13
 13-15
 15-17
 17 +

Fråga mig

33 besvarade frågor

Beauty4you

 

Smink, Kosmetika, mineraler, paletter, billigt, modeblogg

Klockan ;) * blink *

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik

Horiskop

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards