smileysmona

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Mona smileys - 11 mars 2011 14:55

Heei allihoppa !! aso snaart böörjaar let's daance då och ee så himlaa facking taggad föör dee lizzom haha ;))jaag skulle tyyp igääntliigeen skippa oh kolla påå let's daancee i år meen fiick veeta att deen söötastee Alexander Rybak skulle vaah mee  såå dee bleev ändraadee plaaneer haha . hade ocksåå fått höraa att Anders Bagge skulle vaah mee haha jaah Asg heelaa tideen dåå haha och jaah hejaar på Alexaander Rybaak oh Maalin föör att doom ee bäästt....och sööt.... hahaha men dee veet nii lizzom men äärligt Alexander ee faktiskt litee sööt oom jaah skaa vaah tyyp ärrliigtt dåå . Vissa tycker nt om honom föör att jaah...? vaah kaan dee vah...? Jo föör att haan ee Norsk elr såå tyccker doom att haan ee ful meen dee bryyr jaah faan nt om haha :)) haan ee skiit sööt oh näär haan föörsökeer prata Sveenska såå låter de jäätte rooligt haha oh söött :)) <3 <3 Meen dee vaah tyyp allt jaah täänkeer säägaa !! såå Byee !! <33 oh Lyckaa till Aleexaander !! <3


                     OMG vaah sööt haan ee dääär !!!!

 



Presentation


Heeyy ! jag heter mona , känd som "smleysmona" över hela min skola i min blogg får ni veta hur jag lever mitt liv,tycker oh tänker,mina dikter som jag skriver , oh SÅ KLART skriver jag om killar? ;)

Omröstning

hur många år e d vafan? xD
 9-11
 11-13
 13-15
 15-17
 17 +

Fråga mig

33 besvarade frågor

Beauty4you

 

Smink, Kosmetika, mineraler, paletter, billigt, modeblogg

Klockan ;) * blink *

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik

Horiskop

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards