smileysmona

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Mona smileys - 24 mars 2011 22:41

Heeii ! dagens film blir Black Swan . Jah har sätt den oh jah tyckte att den vah typ sådär . Den vah lite läskig på vissa ställern men iaf jah tyckte om den Men om ni nt tycker om dans så kolla nt på den för att den handlar ganska mycket om dans som ni bah veet lizzom men iaf det vah allt 

PS : den är från 15 år men haha bry mig haha ne skämta bah haha  

                         Byye !  


         

Av Mona smileys - 24 mars 2011 15:30

Heeii ni veet Eric Saade ? aa iaf han kom vidare till Eurovision song contest 2011

oh han vah skit braa tycktee jah dåh oh ni kanske tänker typ bah så här nu :

" men hallå ?! det var ju för några veckor sen ju "

men jah hann nt skriva om det så jah ville skriva om den nu så aa..

Jah tyckte mer om Danny oh Eric för att dom var bäst oh sedan så stog det på tidningen att Eric oh Danny hade en kyss scen oh jah tänkte först så här när jah såg det " Är dom ihop !? Dom passar ju nt så himla bra ihop tycker jah dåh men senare så märkte jah typ att dom nt var det iaf vilka låt tyckte ni om ? gillar dd änns Eric Saade ? Älskar dd honom (lika mycket som mig ) hahaha iaf det är frågor som jah vill ställa er så jah hoppas ni svarar dom ! :)) See yaah ! 

  

            Naaw vah sööta dom e ihop haha  

   

Presentation


Heeyy ! jag heter mona , känd som "smleysmona" över hela min skola i min blogg får ni veta hur jag lever mitt liv,tycker oh tänker,mina dikter som jag skriver , oh SÅ KLART skriver jag om killar? ;)

Omröstning

hur många år e d vafan? xD
 9-11
 11-13
 13-15
 15-17
 17 +

Fråga mig

33 besvarade frågor

Beauty4you

 

Smink, Kosmetika, mineraler, paletter, billigt, modeblogg

Klockan ;) * blink *

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik

Horiskop

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards