smileysmona

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Mona smileys - 23 mars 2011 22:13

Tjaah tjaah , ska sova snart så ska skiva ett inlägg om dagens film skit snabbt nu men iaf dagens film är Big Moma sådan far sådan son . Dom andra big moma filmerna vah ganska braa oh jah oh mina Kompisar ASG typ hela tiden haha serry fatiskt vi asg hela tiden hahaha . Kolla på trailern så fattar ni vrf iaf det är en komedi film haha men de kanske ni redan visst men iaf den är helt klart barntillåten men kanske så är den från 7 år men lizzom bry myy haha . Det var allt för idag 

                           * Puzz puzz // Monaa <3 ! :)) 

   

Av Mona smileys - 23 mars 2011 18:57

Heei Bloggen ! Jah slutade förra gångern så här : " den parken har hänt något. Du vet Jean Verrox ..... " så slutade den förra gångern

ska fortsätta nu så jah hoppas att ni gillar den nu ! :))


Han har också mördat 2 st personer som är från Sverige. Det var en tjej som hätte Alexis , hon hade också långt hår , hon är 21 år. Hon var också med sin Pojkvän som var ifrån Norge han kan också svenska då och han hätte Martinus . Han var 172 cm och hade blont hår och han var 23 år. Dom blev också ett offer för Jean Verrox

Det började med att Alexis och Martinus var i en park med sin hund Fluffy ( Jag vet att hunden Heter fluffy för att den hade en halsband som stog med stora , glittriga bokstaver på . )

Dom lekte med hunden och helt plötsligt så hörde dom ett ljud och det var dså klaart Jean Verrox sm var där.Okeej jag kan inte berätta mer vad som hände ... det blev för läskigt haha men det slutade med att båda dog men hunden var i liv.

Hunden blev lite plodig som ni bara vet. Och så kom det förbi 2 st Gammlingar i 70 års åldern dåh och så stirrade dom på marken helt chockade och stirrade dom mot varandra. Det var blod spår på marken. Dom som var i 70 års åldern ringde till polisen. Senare Efter 30 min så kom polisen och tog DNA prov och det matchade med Alexis Stenholv och Martinus Gréen.

Efter 1,5 månader så märkte dom att det fanns finger avtryck på kropperna pch det matchad med ... Jean Verrox.

Han kan inte bli gripen för mod för att han är nu inne i ett psykhem men det visste ni redan.

Men det viktigaste saken ni inte ska säga i frankrike är...........


                 Det var allt för idag elr så kanske blir det mera , vem vet ?   

Presentation


Heeyy ! jag heter mona , känd som "smleysmona" över hela min skola i min blogg får ni veta hur jag lever mitt liv,tycker oh tänker,mina dikter som jag skriver , oh SÅ KLART skriver jag om killar? ;)

Omröstning

hur många år e d vafan? xD
 9-11
 11-13
 13-15
 15-17
 17 +

Fråga mig

33 besvarade frågor

Beauty4you

 

Smink, Kosmetika, mineraler, paletter, billigt, modeblogg

Klockan ;) * blink *

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik

Horiskop

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards