smileysmona

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Mona smileys - 15 mars 2011 16:30

Heeii bloggen ! dee e vissa som har typ komenterat mig elr typ chattat meh mig O.s.v oh ha sakt att jaah borde typ prata mindre om kändisar oh prata mer om Mig själv så ska gööra dee idag haha okeej .. men iaf ska prata typ om vah som hälst nu okeej nuu börjar vi :)))


                                Saker dd nt visste om Mig :)) ! <3


              1.Har spelat fiol mer än halva mitt liv

               2. Gillar att kolla på skräckfilmer men nt när jah ee ensam :PP

    3. Har nt lyckats att kolla på en hel film som heter Dead Silence deen ee

                                  för läskig :O <3   

                 4.  Har spindel , Fot och Myr fobi 

                  5 . Ä verkligen nt rädd för "Flygande" bollar 

                   6. ee Målvakt !! 

                    7 . Bäat aav allt jaah ska vah målvakt i energikicken oh vi ska vinna hela den där " Lilla " skiteen haha .... Hoppas jah iallafall :)))


          och sist men nt minst jah älskar Pop ,RB ,Hop Hop musik  ;))


                         Byee dee var allt om miig !! <3 :)) 

                 

Presentation


Heeyy ! jag heter mona , känd som "smleysmona" över hela min skola i min blogg får ni veta hur jag lever mitt liv,tycker oh tänker,mina dikter som jag skriver , oh SÅ KLART skriver jag om killar? ;)

Omröstning

hur många år e d vafan? xD
 9-11
 11-13
 13-15
 15-17
 17 +

Fråga mig

33 besvarade frågor

Beauty4you

 

Smink, Kosmetika, mineraler, paletter, billigt, modeblogg

Klockan ;) * blink *

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik

Horiskop

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards