smileysmona

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Mona smileys - 19 mars 2011 11:34

  Ska berätta om Huset saken oh förra gångern så slutade jah med

" Men Det är Vissa som Personer som tycker om att bo där. "

Personerna som bor där heter Alice , 17 år, Hon har blont hår och har blåa Ögon , hon tror inte på förbannelser , hon tror att dom som jobbar hos Franrikes Regering har blivit knäppa elr typ något sånt.

Hon tror att det är bara en person som har tagit självmod .

Den andra personern heter Keviee han är också 17 år men fyller 18 snart .

Han tycker om att vara med Alice ( jag tror att han gillar henne Eller har jah fel ? ) Han och Alice brukar gå på Fest klubbar och dricka några öl eller vin på fritiden.

 Keviee Flyttade hit för att det var billigt och han hittade ingen annat ställe att plugga på / bo på . 

Den tredje personern heter Chuck , han är 22 år och han bor med sin Flickvän Bella , 20 . Dom ville bo där för att dom tyckte det värkadde spänande att bo på ett ställe där det fanns många ryckten.Den fjärde personern heter Nelly , hon är 17 , har har brunt hår , dricker ibland på fester , älskar att köpa kläder . Hon har en Pojkvän från Sverige och han heter William , han pluggar i en skola i Stockholm .Nelly går själv i en skola som heter Franska Skolan på Franska heter den L'école de mere den är ganska populär skola för killarna . Och Tjejerna går i den skolan för att Killarna går där . Ägaren till skolan heter Pirre men han dog tyvär när han var 45 år alltså för 2 år sen. År 2009 , 19 januari så drunknade Pirre. Ingen vet hur han dog och det fanns inga Vittnen till den händelsen . Men han kände iallafall Jean Verrox........Det konstiga var att Pirres Mobil klarade sig och så kollade Polisen på hans sms / medelande och så hittade dom en konstig sms som stog så här :

Du kommer att dö idag PIRRE .

Mjut att ditt liv så länge det vara , för att idag så händer det någotsom du aldrig hade tänkt dig

                  MVH någon som har hamnat i ett konstigt hem ( Psykhem )  

             

Det var allt för idag hoppas ni gillade den ! :))

   

Presentation


Heeyy ! jag heter mona , känd som "smleysmona" över hela min skola i min blogg får ni veta hur jag lever mitt liv,tycker oh tänker,mina dikter som jag skriver , oh SÅ KLART skriver jag om killar? ;)

Omröstning

hur många år e d vafan? xD
 9-11
 11-13
 13-15
 15-17
 17 +

Fråga mig

33 besvarade frågor

Beauty4you

 

Smink, Kosmetika, mineraler, paletter, billigt, modeblogg

Klockan ;) * blink *

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik

Horiskop

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards