smileysmona

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Mona smileys - 4 mars 2011 15:15

Heej snart börjar Let's dance och man tänker baah så här "Vem åker ut liksom är det Figge elr veem ?? " jag hejar så KLART på Alexander Rybak för att han är skit.......söö........nee ni fattar typ min iallafall aso jag är skit närvös för att veem ska åka ut liksom ?? men jag kryssar för dom som har redan åkt ut så ni inte blir förvirrade haha




Av Mona smileys - 4 mars 2011 14:24

hahaah OMFG aso jag asg hela tiden aso!! och asg betyder as garva då haha OMG aso ni måste baah se på 2 st klipp dom ee skit braa jag lovar haha man skrattar ihjäl sig hela tiden jag lovar haha aso hon pratar EXAKT som en arab haha och hon sägeer ryyp så här: deet är nt tillåtet deet är Haram HARAAM !! haha aso garvar av skratt hela tiden nu och hon är skit duktig skådespelare faktiskt



                                            Khadidje

                     Och hon som är Khadidje

 



                       Ett par klipp som är SKIT roliga !!

Presentation


Heeyy ! jag heter mona , känd som "smleysmona" över hela min skola i min blogg får ni veta hur jag lever mitt liv,tycker oh tänker,mina dikter som jag skriver , oh SÅ KLART skriver jag om killar? ;)

Omröstning

hur många år e d vafan? xD
 9-11
 11-13
 13-15
 15-17
 17 +

Fråga mig

33 besvarade frågor

Beauty4you

 

Smink, Kosmetika, mineraler, paletter, billigt, modeblogg

Klockan ;) * blink *

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik

Horiskop

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards