smileysmona

Alla inlägg under april 2011

Av Mona smileys - 18 april 2011 15:07

- Elin ? När har vi Den där skolbalen ? Sa jag 

- Jag vet inte , jag tror det är den 11 juni ?  

- Typ om 4 Veckor då ? Asså palla att vänta !  

- haha Tänker du dansa med någon Speciell Elr ?

- De du ? Sa jag oh lät lite mystisk .

- Haha får jag gissa ?

- japp haha 

- Okeej är det ..... Daniel `? Sa Elin och log lite

- Ne ....

- Vah ? Ofta inte ? Du har varit Förälskad i honom ända sen vi gick i 3 an ?

- Aa vet men de är inte han ... Sa jag 

- Okeej är det .. Arvid ?

- Oh my gash ? Ne ? du med dina Arvid tankar asså det är ingen idé att gissa på honom för att det kommer Aldrig hända något mellan oss två ?

- Hahah Okeej . Men vänta lite ? Det är .. Davie ? !! Oh My god ! Du är förälskad i Den nya Killen ? ! Är det för att han flirtade lite med dig i dag elr ? Sa Elin och undrade lite

- Veet inte Men asså han är skit sööt och när jag sa mitt namn då sa han sött namn till mig .... De är skit sött bara ....

- Haha Ta det lugnt Dregla inte över dina kläder nu , särskilt inte när vi Går för bi Snygga killar Sa Elin och Fixade håret när hon såg ett par killar . Som hon gillade.

- Haha Föresten det är ingen idé att fixa håret ? Du ser ju ändå ut som att du kom nyss från Frankensteins Hem ? Sa Jag

- Sandra ? DU bor i Frankenstein's Hem ? Ollalaa vah gör ni där ? Sa Elin och Skoj Retade Sandra.

- Haha aa du vet liksom vi gör allt de vuxna gör ? 

- Hahah Och vad gör vuxna da ? Sa Elin och Skrattade ihäl sig

- Ähm ... 18 Års Gräns typ ? haha Men asså vi STOOOR hånglar ? Fan vad omogen det lät ? Sa jag och Skrattade också ihäl mig

- Hahha Sandra och Frankenstein elr vad han heter sitter på en träd och dom .... ? Hur gick den där Sången nu igen ? Sa Elin och Undrade lite 

Jag slog till henne på huvudet för att hon skulle skärpa sig lite och det var en " vänskaplig " Slag typ ? 

Men sedan såg jag en kille springa bakom mig och ropade mitt namn och det va ..... ? 


                             Mer ?  

Av Mona smileys - 18 april 2011 11:47

- Tjaa jag heter Davie Och jag kommer från Stockholm . Davie var ganska lång men han va skit söt , Han hade blont hår och blå-gröna ögon . 

- Sandra sluta dagdrömma nu sa Elin med en viskande röst och drog lite i mitt hår.

- vah ...? ahaa ... nej jag dagdrömmer inte ?

- haha jo de gjorde du !Vem dagdrömmer du om , Arvid ? Daniel ?sa Elin med ett flin

- Arvid ? Seriös ?

- Vadå ? Hur ska jag veta exakt vem du dagdrömmer om De kan till och med va min morsa du dagdrömmer om ?

- Din morsa .. ? Äääkligt ? Kunde du inte säga något bättre exempel än DIN morsa ? !

- Haha nee .... eller jo det var därför jag sa Arvid haha.

- Aja skit i Sa jag och gäspade lite .

- Oh my gash ! Säg inte att det är den där nya killen , Davie du dagdrömde om !!

- Vah .. Nej ! sa jag lite Generat  

- Hahah det var han erkänn ! Sa Elin med ett skratt

- Hallå ! vah tysta nu sa Mr. Finn och alla vände sig om och kollade på oss

 - Så davie du kan fortsätta nu Sa Finn 

- Okeej sa han och flinade lite mot mig . Jag gillar att spela Fotboll och jag är brosha med Zlatan ibrahimovic

- AA du vet liksom du är Brosha med honom ? Jag är Syrra med Britney Spears det är därför jag är sååå himla snygg sa jag och skrattade lite .

- Haha men hallå Britney är inte ens så himla snygg ? Sa Davie och skrattade 

- men Zlatan är inte heller så himla snygg så du .. är inte så himla snygg då liksom

- Haha Men Du vet våra gener blev lite olika , Jag fick Snygg och sööt Genen och Zlatan fick typ .... Övrigt ? 

- Haha okeej och föresten jag heter Sandra sa jag och log lite mot honom .

- Söt namn .. Sa Davie

- Ollalaa Dom är kääraa sa Arvid och flinade lite .

                                  Mer ?  

Av Mona smileys - 17 april 2011 20:55

Klassen ? ... Hallå ! va tysta nu ? ! sa vår lärare , Mr. Finn . Finn var ganska lång och hade alltid på sig randiga slipsar , Jag och mina kompisar .. elr alla i vår klass kallar honom för Mr . Slipps Geek . Geek står för " Nörd " på engelska men de fattar ni.

- Ni borde skärpa er nu ! Ni går ju i 7 an och då ska man fatta att när man går in så ska man gå direkt till klassrumet och sitta på sin plats ! Man ska inte gå till sina kompisar och börja prata om t.ex .... " Killar " ? Sa Finn och kollade på mig med en arg min . När Finn blir arg så känns de ganska ledsamt faktiskt och Jag vet inte varför men de är bara så .. ?

- Men hallå ? Ofta jag pratar om Killar ? Dom är fan så himla omogna så det är ingen idé att prata om dom liksom ? Sa jag och flinade lite mot Arvid

- Men Sandra man räcker faktiskt upp handen ?

- Ähh .... Okeej ? Men asså jag har ont i Armen för att en " mjuk " boll kom flygande på min arm så jag kan inte direkt lyffta den ?

- Hallå Sandra va du inte med på gympan igår ? Och då körde vi Handboll ? Haha Du kastade väääldigt långt då Undraa hur ?  Sa Arvid och Skrattade

- Men asså ... Det hände ett " Mirakel " då säkert ?  

                                Alla skrattar

- Ok Tysta nu och Sandra vi säger så men imorgon ska du gå in rätt i klassrumet 

om jag ser att du pratar med dina kompisar igen på mina lektioner så kostar det dig 30 min kvarsittning Sa Mr . Finn Strängt 

- 30 min ? ! Hallå !! Jag ska gå till Frizzan imorgon ?

- Frisan ? Sa Mr. Finn och undrade lite ?

- Ja ? Frizzan Asså Frisören ? Asså jag visste inte att Du vah så himla efter liksom ?

 Men helt plötsligt hörde vi knack ljud ? Dåh öppnades dörren och .....


                                   Meer ?   

Av Mona smileys - 17 april 2011 20:05

- Sandra ska du gå till Skolbalen ? sa en tjej som hette Sara , hon va väldigt lång och för killarna var hon en nörd men för mig så tyckte jag att hon vah typ hel okej men de säger man typ inte till killarna för att man vill ju typ inte inte förlora sitt " cool "" ryckte . - ähm.. Aa så klart sa jag med ett kacksigt röst . Och gick där ifrån men Helt plötsligt såg jag en kille han var också en ny kille som skulle gå i vår klass och den killen förändrade mig.. Helt .. elr Nej han förändrade ALLA i vår klass . Han var speciell på olika sätt .. Han vah ganska söt också ... Han hette Davie tror jag för att jag frågade min klass kompis , Isabelle . Hon brukar ha koll på sånt bättre än mig så jag brukar fråga henne då och då Mer ?

Av Mona smileys - 17 april 2011 19:33

      Tycker du om den här klänningen ? sa jag . Klänningen var röd och den vah vääldigt kort de e ju modernt att ha så ,men för föräldrarna så säger dom att det visar föör mycket och då tänker man så här " Mamma oh pappa ni skämmer ut mig om ni inte köper den , men de är ingen idee att försöka... Jag pousade lite med läpparna när jag såg mig själv i spegeln . Den vah jätte fin särskillt när det visade typ hud då.
- Aso sicken fjortis du ee ! Sa Elin med en skratt retande röst . Du kan väl inte pousa så med läpparna ,om Daniel ser dig göra så kommer han värkligen inte vilja vara ihop med dig haha .
- Säger du och du gör ju alltid såå haha Sa jag
- Ofta ? Okej då jag gör lite pouser med läpparna men jämför med dig och mig så göör du sååå himla mycket pouser så de räknas typ inte med mina . Du gör ju typ sånna pouser varge gång du ser en spegel sa Elin och började skratta lite
- Haha Skit i men tror du att Daniel gillar den här klänningen ? Sa Jag och såg lite nervös
- "" Nä du vet " han haaatar den och om han ser dig med den klänningen kommer han bli spyfärdig 
- "" när han ser den kommer han bli spyfädig "" sa  jah oh härmade Elin med en sarkastiskt röst och räckte ut tungan till Henne.
- haha Sandra du fattar väl att jag skojar . Sa Elin
- haha aa så klart . Sa jag
- Men vet dina föreldrar att du är här i Hm ?
- Haha men vah tror du ? Så klart att dom inte vet om dom får veta de kommer dom faan dampa på mig och undra varför jag köpte den där klännigen .
- Men förr eller senare kommer dom få veta de sa Elin med ett flin .
                            Meer ? 

Av Mona smileys - 16 april 2011 11:58

Tjaaoo ! Haha men asså idag kollade jah typ på Sonnys Chans i Youtube för att jah hade typ missat as Många avsnitt så kollade på datorn men iaf sedan så kom de typ upp Värdens BÄSTA lååt asså jah har Neever hör talas om dom ? Oh jah e typ Music Geek så ä lite Chockad haha Okeej Överdriver lite men Asså Ändo typ men Deen e skiiit Bra låt Ni måste höra den ! Låten heter * come Down With Love * Allstar Weekend har sjungt den Oh Den ee SKIIT Braa haha Har redan sakt de typ 12 gånger men ni faattar haha xxD Häär ä en bild på dom 


   


Av Mona smileys - 15 april 2011 17:03

OMG asså har typ sätt Eric Saades musik vidio oh den e skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit Braa men kommentarerna sög typ skit mycket :PP Men iaf Ni måste se den Asså Musik vidion den är BÄÄST typ aSSÅ de e låten Popular dåh men den Ä SKIIIIT BRAAA !!! haha xxD men De vah typ allt Såå BBye ! 

 



Av Mona smileys - 15 april 2011 16:54

Heejj Asså Idag vah de  typ västa daagen i mitt liiv asså hade typ ett prov idag men de visste ni för att jah hade typ berättat allt de igår men iaf asså veet ni huur dåligt de gick för mig ? ! Asså fick 17 av 42 rätt . Lööll " Bra ju "" ?  Men sedan så hade vi Rockringstävling oh dåh Åkte jah UT asså De vah typ första gången i hela MITT liv som de blev typ dåligt asså jah kom typ på 8 plats elr typ nått sånt men som sakt dee söög typ skiit mycket Men de vah typ de jah ville säga idag Men Byye !!

Presentation


Heeyy ! jag heter mona , känd som "smleysmona" över hela min skola i min blogg får ni veta hur jag lever mitt liv,tycker oh tänker,mina dikter som jag skriver , oh SÅ KLART skriver jag om killar? ;)

Omröstning

hur många år e d vafan? xD
 9-11
 11-13
 13-15
 15-17
 17 +

Fråga mig

33 besvarade frågor

Beauty4you

 

Smink, Kosmetika, mineraler, paletter, billigt, modeblogg

Klockan ;) * blink *

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik

Horiskop

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards