smileysmona

Alla inlägg den 28 april 2011

Av Mona smileys - 28 april 2011 20:11


Tjaah Allihoppa ! xD Jah har nt direkt lizzöm skrivit påå väääldigt länge oh .. så jah har skrivit typ några dikter för att jah ska lämmna in dom i skolan oh jah suuger typ att skriva dikter så aa .. haha asså hoppas ni gillar mina dikter som jah skrivit ! xD 


Du är så söt så söt men varför får jag inte en chans ?
Jag ser och ser på dig på ett sätt som en vän aldrig har gjort förut men varför ser du inte så till mig ? Varför ?
Jag älskar dig mer än en vän ge mig bara en chans ?
Du är mitt allt ! Du är min framtid ! Så snälla ge mig bara en chans.
Bara en liten chans ?

                                      Oh min andra dikt :))  


 ni säger att jag har förändrats men är det sant ?

Har jag de ? Dag och natt tänker jag på de men är de verkligen sant ?

 Har jag förändrats ?Mitt liv mitt allt ni håller med . Ni håller med att jag har förändrats . Fåglarna kvittrar oh sjunger oh klagar om att jag har förändrats . Fåglar som kvittrar fåglar som kvittrar ….. Men är det verkligen fåglar som kvittrar ? Jag har förändrats på alla sätt till topp till tå . Jag har förändrats och jag har erkänner jag har de.. Men jag är fan stolt för de ! 


Hoppas ni gillade dom ! xD   Byye !              // Monaa xxD  

Presentation


Heeyy ! jag heter mona , känd som "smleysmona" över hela min skola i min blogg får ni veta hur jag lever mitt liv,tycker oh tänker,mina dikter som jag skriver , oh SÅ KLART skriver jag om killar? ;)

Omröstning

hur många år e d vafan? xD
 9-11
 11-13
 13-15
 15-17
 17 +

Fråga mig

33 besvarade frågor

Beauty4you

 

Smink, Kosmetika, mineraler, paletter, billigt, modeblogg

Klockan ;) * blink *

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik

Horiskop

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards