smileysmona

Alla inlägg den 9 april 2011

Av Mona smileys - 9 april 2011 17:12

Tjabba ska berätta typ om "" Kändisar "" nu hahah men iaf nu börjar jah 


Trots otrohetshånglet – nu fortsätter Malin Johansson och Alexander Rybak att träffas! asså dom vah först danspartnar senare när dom har åkt ut så har dom typ kysst varandra i natt klubbarn oh Alexander hade också en flickvän som heter Maria oh Hon vet allt om de som har hänt oh Alexander hade vääääldigt mycket tur så Maria Förlät honom sedan IGEN så börjar Alexander oh Malin sees i Stockholm i en hotell , så Ä dom ihop nu elr ? haha ä de fortfarande okeej för Maria att Alexander Träffar Malin elr vaad lizzööm ? haha frågoor som bah kommer upp i mitt huvud men iaf Justin Bieber har typ sakt att han vill ha en "" ny "" superkropp hahaha ! Asså han har typ börjar tränat i gym dom senaste dagarna oh han har också skaffat en personlig tränare . Han har också sakt att han ä trött på sin " gulliga " pojkimage haha . Oh här ä typ några kommentarer som dom har typ skrivit haha ( vill nt vah dum mot Bieber dåh men typ de ä kändis nytt så vem bryr sig ) men iaf så här stod de : Oavsett vad han gör med sin kropp kommer han för alltid att vara Justin Bäbis.  elr så här Biebers superkropp...ja det var ett lagom roligt 1-april-skämt det. men snälla den pojken kan inte bli manlig så varför ens försöka?....  Typ bah elaka kommentarer haha xd okeej vah litte duum där :PP 

 Dee vaH ALlT FRåÅN kÄnDiiS nYtT ! ByEe ! 


                    ( Rybak oh Malin )  

                  ( Justin Drew Bieber ) 

   


 

Av Mona smileys - 9 april 2011 13:44

                         15 saker jah MÅSTE gö innan jah dööör 


           1. hoppa bunging jump (stavas?) hellyeaaaah ! ;)

           

   2.åka till usa asså mÅstee åka dit annars gills de som självmod haha xd 

   3.bygga ett hus och skaffa en stoooooor "walk-in-closet" meh snygga kläder ! 

   

4.ta studenten så klaart ;)) ( Men de kommer ta vääldigt långt tid tills de häder )

   

 5 . ta körkort och köpa en fräääään bil ! ;) En roooooosa sådan också :)) haha <3

   

 6 . Bli ihop meh en kääändis haha Venne om jah vågar sätta dit en bild haha xd



             käändiis <3


  7 .va med i en dans tävling

     

8 . spela in en låt 


   

9 . Haa ennn skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit Biiig Feest !!!!! Ä party suugen nu haha :PP 


    

   10 . Få en autograf oh en bild på mig oh Eric Saade occh Alexander Rybak elr en kyss kanske hahah ne skämta baah ..... Elr ? hahaha


   


11 . Klä ut sig till det motsatta könet och leva så minst en hel dag hahaha Xd 

                       ( hittade den i internet )

   


12 . ★ Testa vara blond.★ haha ;)) 


   


 13 . Gifta mig (i eiffeltornet eller i en gondol i venedig.) 


   

 1   14 . Träffa Britney Spears elr Lady Gaga i Sverige ! 

   


15 .Sist men nt minst Bli en super staar haha

   


 

Presentation


Heeyy ! jag heter mona , känd som "smleysmona" över hela min skola i min blogg får ni veta hur jag lever mitt liv,tycker oh tänker,mina dikter som jag skriver , oh SÅ KLART skriver jag om killar? ;)

Omröstning

hur många år e d vafan? xD
 9-11
 11-13
 13-15
 15-17
 17 +

Fråga mig

33 besvarade frågor

Beauty4you

 

Smink, Kosmetika, mineraler, paletter, billigt, modeblogg

Klockan ;) * blink *

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik

Horiskop

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards