smileysmona

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Mona smileys - 14 april 2011 21:58

Asså OMG ! haha Asså har typ Prov imorgon , Europa dåh oh asså Oh imorogn har vi OCkså Rockringstävling oh dåh skulle jah vah meh ? hahah xXD men iaf haha men asså jah villt typ få ALLA rätt i den där provet men BARa för att jah ee typ DEN LILlee Mona som alltid fåår feel på saker så kommer jah typ fåå helt klart .... Failt asså jah looovar de kommer bli så haha xXD Jah brukar alltid få Dåliga Poäng när de e typ ä prov oh asso börjar typ Störaa mig viid dee ? -.- haha men iaf Oh imorgon är de typ också Rockringstävling oh Då ska jah *** vinna dee !!! hahah Asså OMG börjar bli lite craazy typ :PP ? haha men asså varje år så brukar vi typ ha rockringstävling i vår skola oh erkänn vaah tööntigt de ee ? Meen de finns ju typ små barn i vår skola så de får typ baah bli så men iaf oh jah har typ alltid varit meh på rockringstävlingarna oh jah har ALLTID typ förlorat Oh 2009 så kom jah 2 : a men de vah typ bättre än inget: ;PP Men Asså Iår får jah nt Klanta mig för att de e typ den SISTa året för mig att vinna för att alla i 5 : an ska typ byta skola .. elr Nästan alla haha xxD Såå nu skaa jaah Vinna den däär SKIITEN oh Bevisa att jah ää typ baah Kungen ** Lööll ' haha asså ni fattade att jah menade Drotning :*  haha Men Iaf Bye ska Sovaa ! Litee Booring men man måste typ sova nångång ? men Puzz oh Stoooor Kraam till Eric Saade Hahah xXDD :**

Presentation


Heeyy ! jag heter mona , känd som "smleysmona" över hela min skola i min blogg får ni veta hur jag lever mitt liv,tycker oh tänker,mina dikter som jag skriver , oh SÅ KLART skriver jag om killar? ;)

Omröstning

hur många år e d vafan? xD
 9-11
 11-13
 13-15
 15-17
 17 +

Fråga mig

33 besvarade frågor

Beauty4you

 

Smink, Kosmetika, mineraler, paletter, billigt, modeblogg

Klockan ;) * blink *

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik

Horiskop

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards