smileysmona

Alla inlägg den 22 april 2011

Av Mona smileys - 22 april 2011 18:55

Heeyy ! Det finns en SKIITT snäll Kille !! I Msp oh han heter XavierX då oh aso OMG han ää skit snäll då oh häär ä typ ETT PAAR COOOLA biilder xXD 


                           3D biild ! AS COOL ! xxD  

                                           Och en 2-D Bild haha asså Vanlig bild då xXD 

   

Av Mona smileys - 22 april 2011 15:55

Förlåt Elin asså jah ville nt vah dum dirket men jah vah tvungen ? Tänk om han ää den rätte killen ? 

                          2 min senare'

 

Vrf skriver d förlåt till mig ? Säg de till Din Pappa SOM D ljöög till ? !!


Men asså jah säger förlåt senare men kan vi nt vah vänner snälla ??


 Jag sms: ade Elin efter den här stora utbråttet igår men det är ju ingen idé att sms : a henne nu för att hon iggar mig tootalt ? Till och med i skolan ? 

- Sandra ? Vad heter huvudstaden i Nauru? Sa min lärare , Eva

- ( Host Host .. Sandra sover Sa Davie och Började Skratta

- Vah....Neej ? Vaah ? .. Sa jag och tittade upp mot Eva

-  Men Sandra Lyssnade du ens vad vi pratade om ? 

- Ja så klart ....

- Haha Ofta ! Du sov ju .. Såg det ut som iallafall Sa Arvid helt plöttsligt från ingen stans

- Oftaa att jag soov ? Seriös kunde du inte komma på något bättre än att jag sov? Sa jag och Flinade lite mot Arvid

- Vad skulle vi ha sackt da ? Sa Arvid

- Haha Vi kunde ha sakt att hon Drogar ! Sa Davie Och Skrattade

- Hahah Aa kanske men det är lite försent ? Sa jag och log lite . Men föresten Davie Var det inte du som hade med litee droger till skolan ?

- Nu är det slut snack om ..Droger ? Sa Eva och Sandra Kan du säga vad  huvudstaden i Nauru heter ?

-  Ääh... Vad är Nauru förnåt ? Det låter som en kroppsdel eller typ nått sånt där Sskit ?

-  Nauru Är Ett av Värdens Minsta Länder ? Sa Eva 

- Men det förklarar ju saken varför jag inte känner till den liksom ? Jag känner bara till Länder som är " Stora " inte " Små " liksom ?

- Så där säger man inte Sandra ? ! Sa Eva argt

- Vadå `? Sa jag något fel eller ?

                       Ring klockan Plinggar

- Okeej nu får ni gå Allihoppa Sa Eva och packade ihop sin Blåa allmenacka

- Yeeyy ! DEET äär Heelg !!!! Sa Jag och Skrek högt. Ähm Föresten Davie .. ?

- Mmh ?

- Asså jag kommer på den däär MESiga partyt

- Mesiga ?

- Ja Mesig ? Det kommer ju typ baaara Killar ju ? Så den måste va Mesig Sa jag och Tuffade till mig och log lite Samtidigt och sedan gick jag ut från klass rumet .

Elin Brydde sig knappast om mig ? Asså Hon behandlar mig nu som ett Spöke ? Önskade att hon fattar att jag inte är henns Barn , Attt hon inte är en Mamma till mig ? Hon borde sluta Behandla mig som en 7 åring jag har faktiskt Själv ett bra liv ? Som hon förstör nu .... Tror jag iallafall ?  


                                 Meer ?  

Presentation


Heeyy ! jag heter mona , känd som "smleysmona" över hela min skola i min blogg får ni veta hur jag lever mitt liv,tycker oh tänker,mina dikter som jag skriver , oh SÅ KLART skriver jag om killar? ;)

Omröstning

hur många år e d vafan? xD
 9-11
 11-13
 13-15
 15-17
 17 +

Fråga mig

33 besvarade frågor

Beauty4you

 

Smink, Kosmetika, mineraler, paletter, billigt, modeblogg

Klockan ;) * blink *

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik

Horiskop

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards