smileysmona

Alla inlägg den 2 april 2011

Av Mona smileys - 2 april 2011 23:53

HAAH ! heej idag ska jah berätta om något HEEELT ointressant haha men iaf visste ni att den här låten Like a G6 betyder Gulfstream G650 Asså de ä ett flygplan som ee bah SKIT lyzzig men iaf asså jah fick typ veta de när jah typ söökte de på googel haha xD men iaf ville bara att ni skulle få veta de oh här får ni en bild på hur den ser ut inuti asså inuti flygplanen dåh haha ;)) Hahah föresten ee heller NT intresserad av flygplan som ni bah vet aso de e typ den sista saken på Jorden som jah typ ä intresserad av ( T nt illa upp för er som gillar flygplan AS mycket ) 

         

 MEN ASSÅ OMG VAH LYZZIG DEN EEE BAH KOLLA SJ OM D NT TROR PÅ MIG !!   

  

          

 aSSÅ blir fakitkst Avundsjuk nu asså serry nu Asså de e bah skit cool att typ VARA                                  i den flyplanet ?  

   

Av Mona smileys - 2 april 2011 16:49

Heejj !! Dee typ vissa av mina vänner som bah undrar om jah kan lägga till några klipp på Khadidje Oh så klar man sääger jah haha hon ee bah så himla bra så aa ... Men iaf Här ska ni få se Ett par BRA klipp på henne Den första heter Khadidje får flipp på Fadumah men iaf den andra klippet heter Khadidje och SvenneMorsan HAHA aja den tredje heter Khjadidje dansar Salsa 


 


 

Presentation


Heeyy ! jag heter mona , känd som "smleysmona" över hela min skola i min blogg får ni veta hur jag lever mitt liv,tycker oh tänker,mina dikter som jag skriver , oh SÅ KLART skriver jag om killar? ;)

Omröstning

hur många år e d vafan? xD
 9-11
 11-13
 13-15
 15-17
 17 +

Fråga mig

33 besvarade frågor

Beauty4you

 

Smink, Kosmetika, mineraler, paletter, billigt, modeblogg

Klockan ;) * blink *

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik

Horiskop

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards