smileysmona

Alla inlägg den 28 maj 2011

Av Mona smileys - 28 maj 2011 14:52

Tjabbaa Daagenzz hoottiizz ääää........  mitch hewer <3 Haan ää ganska sööt oh har en skiiiit Lääcker Kropp <333 :)) Iaf imorgon såå får ni veta vem daagenzzhoottii eee ! Baaiii :))   

Av Mona smileys - 28 maj 2011 14:30

Tjaabiizz ! xD Fick litee tipzz av en kompizz Oh hon sa lizzöm att jah kan ha Frågestund varge sööndagar Men lizzöm.. VRF nt varge Helger ? dee ää jöö lizzöm gött ? FÖR ER hahaha xD men iaf dom bäzzta frågorna Blir pubbad ( publiceerad ) i Bloggen sååååååå lyyccka till !! ;D Föörrääzzten Tävlingen böörjar nuee ! xD   

Av Mona smileys - 28 maj 2011 00:19

heeiiiii !! Kom Heem igåår från karlskroona azzå OMG de vah SKIT roligt däär ohzåå hade jah tänkt oh läggau t MAZZA billlllldeeeer På meej ohzzånt såå Aaa , Jah ser väärkligen nt Fin ut i Bildeeer sååå noo Haaterzz ! , Plzz ? xD Men iaf våår lärare bah : Karlskrona ä en liten stad såå man kan nt tappa bort sig så lätt oh om man skulle tappa bort sig såå skulle man bli hittad DIREKT föör de ä jöö en liten stad.. ohzå man tänkte bah : haha oftaa jah skulle komma vilzze.. ? Haha 5 min senare lizzöm så kom jah villlllzzee haha jah fazznade vid smink avdelingen oh mina kompizzar trodde att jah stod bakom dom så dom gick hahahaha Men de slutade meh att jah gick vilzze i 20 min ohzåå hade jah nt pengar i mobben  OMG stacarzz meej !! ? ) såå jah gick in i en affär oh fick låna derazz Mobbe xD pallaar nt berätta mer ä skit trött såå jah lägger bah till några bilder.. ELR MÅNGA bilder XD 

                    Sminket som gjorde att jah kom vilzze.. ;(( hahah xD 

 

                     Hm.. hm.. Fuul jah ää häär... OMG azzåå !! XD 

    Hahah OMG meej igeen ! xD ( där ä jah azzå i spegln elr hur man nue skriver )                                        Jaag igeeen xD ( NT FIN ! )

                                      Hm.. 6 meterzz glazz ? 

     haha Mååzzte gå nuee börjar sommna mitt framföör dator .... Byeee!! 

Presentation


Heeyy ! jag heter mona , känd som "smleysmona" över hela min skola i min blogg får ni veta hur jag lever mitt liv,tycker oh tänker,mina dikter som jag skriver , oh SÅ KLART skriver jag om killar? ;)

Omröstning

hur många år e d vafan? xD
 9-11
 11-13
 13-15
 15-17
 17 +

Fråga mig

33 besvarade frågor

Beauty4you

 

Smink, Kosmetika, mineraler, paletter, billigt, modeblogg

Klockan ;) * blink *

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik

Horiskop

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards