smileysmona

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Mona smileys - 24 maj 2011 00:27

Tjabbizzen Bloggizz tittaarnaa ! <3 Idaah så föörzzov jah meej , azzå 1 tim föörzzent kom jah ohzå.. hahha Inga skööna minnen.. om hur min läärare stordampade på mej haha Skämta bah men Iaf Azzå OMG snaaaaart Så ska jah åka till Karlskrona azzå OMG !!!! haha Skaa Ta as måååånga fotton på mej oh om jah har luzzt så kanske ni fåår se på vizza Bilder.. Kanske.. Om ni har luzzt ? x) men iaf azzå Jah baah Läääääääääääängtar Tillz dit azzå jah Bah LÄÄÄNGTAR hahaha xD azzå jah vill jö åka nånztanzz som nt ligger iGöte azzå de ä lite trååkigt oh boo här för jah har jöö varit ÖVER allt jöö lizzöm.. haha Såå vill åka till karlskrona haha föör att jah har ALDRIG varit däär men iför sej.. den staden ää ganska littet såå vill åka till Stockholm för att jah har kompizzar där som boor där ohzåå Stockholm ää jätte stooort ohzzå Finzz de mazza bra fezzter däär haha gemför i Götee xD Men ajaa Pallar nt Oh skriva meeer Baaii baaii ! xD 

Presentation


Heeyy ! jag heter mona , känd som "smleysmona" över hela min skola i min blogg får ni veta hur jag lever mitt liv,tycker oh tänker,mina dikter som jag skriver , oh SÅ KLART skriver jag om killar? ;)

Omröstning

hur många år e d vafan? xD
 9-11
 11-13
 13-15
 15-17
 17 +

Fråga mig

33 besvarade frågor

Beauty4you

 

Smink, Kosmetika, mineraler, paletter, billigt, modeblogg

Klockan ;) * blink *

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik

Horiskop

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards