smileysmona

Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Mona smileys - 8 maj 2011 18:49

Tjaabba Bloggizz xD Jah har en Skiiiit konstig Slash " Rolig " " brorsa  " xD Asså han heter Sebastian / Sebbe oh OMG han ää Heeeelt sjuk asså OMG haha xD Men egentligen ä han dåh lizzöm nt min broorsa asså vi kallar oss föör syskon föör att d ä typ lizzöm roligt oh vi beter oss som syskon såå aa .. xD OMG asså han ä typ en kille som veet väldigt väldigt mkt om mej haha asså serry han vet ganska mkt om mej oh jah veet ganska mkt om honom xD haha typ både bra oh dåligt xxD asså Han ää ganska snäll ... Host host * Men han kaan vah VÄÄLDIG Pinnig xD asså OMG han plågar mej as mkt !! xD hahah men asså jah plågar honom ozå as mkt för att jah har jöö lizzöm en Mun ? oh asså OMg haha jah plågar honom näär jah typ lizzöm Pratar As Mkt / skriver as mkt i chatten xD haha Okeje Pallar nt oh skriva meer om honom de bööörjar bli tråkigt hahah xD 


               Hittade nt en bra bild men häär ä min mun soom Pratar ! xD

   

Av Mona smileys - 8 maj 2011 12:02

O.M.G jah har fått min klass lista från Skälltorp ( Min skola som jah ska gå i 6 : an ) Asså Oh my gaadd !!!! Assåå !!!! xD OMG hahah xD Ä skiiit Nööjd meh lizztan ... Elr näzztan nöjd meh den xD Men iaf min kompis kom meh i samma klass som mej oh en kille som går i min klass kom ozå meh i samma klass som mej ( Brukar NEEVER vah meh honom kommer aldrig hända oxå ) Nt för att vah dum dåh..... xD )

Men asså OMG haha xD Jah sökte typ upp alla i Face ( Facebook ) elr fb ) men iaf hittade typ ALLA som skulle gå i min klass i face elr hittade näzztaan alla oh såg ozå på klass lisstan att de fanns några tvillingar !! :)) asså haha xD ( Mona tycker att de ä coolt ) xD  men asså tycker de ä typ ozå roligt xD Men iaf Ska också gå i klass 6A assåå OMG vill nt gå i 6A vill gå i 6B :)) För att jah ä en ÄÄKTA  B : are haha för att jah går i klass 5B nuee oh vill nt direkt gå i A elr jah vill gå i I xD asså de finns typ till klass I elr typ nått sånt asså de ä typ ett tillexpempel om ni nt fattar vah jah pratar om : 6A 6B 6C 6D oh så vidare xD asså OMG de finns UPP TILL I assåå OMG ? !! xD men iaf pallar nt skriva mer Byee ! xD Puzziie // Monnee xD 

Presentation


Heeyy ! jag heter mona , känd som "smleysmona" över hela min skola i min blogg får ni veta hur jag lever mitt liv,tycker oh tänker,mina dikter som jag skriver , oh SÅ KLART skriver jag om killar? ;)

Omröstning

hur många år e d vafan? xD
 9-11
 11-13
 13-15
 15-17
 17 +

Fråga mig

33 besvarade frågor

Beauty4you

 

Smink, Kosmetika, mineraler, paletter, billigt, modeblogg

Klockan ;) * blink *

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik

Horiskop

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards