smileysmona

Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Mona smileys - 14 maj 2011 22:34

Goooooo Eriiiiic Sweeeden Lovee U !!!! Eric Saaade sjöng Nyss oh OMG han vah JÄTTE BRAA asså OMG jah ska vah heeeeeelt ärlig såå... ÄÄ HAN BÄZZT !!

asså Sverige BRUKAR ALDRIG ha braa Sångare som kommer vidare i USC meeen.... NU HAR VI faktiskt chansen !!! vi kan faktiskt VINNNAAA !!!!!!!!!! OMG ASSÅ han ää SKIIT GRYMM !! Sweeeden lovee U Eric !! Im Serious Swedeen Love U and R verrry Proud off U !! sooo Kick there's ASS and Win This Chit !! ( hahah jah skrev allt de sj på ENG hahaha ä faktiskt stooolt över mej ! xD ) Men OMG Vinn Skiteen Eric ! Sverige Troor på deej MER ÄN D anar !! :)) Oh bryy dej nt om han däär killen , Alexander från Rysslaand ! Sweeden love U !! Bara om d lizzöm tror på deej sj !! ( asså jah skriver som att han skulle läzza detta hahaha xD ) 

                         OMG kolla huur GLADA DOM ÄÄ !! xxD  


     

    Knappen oh Hakim Från NRJ morgon Har en Speciell Gäst : Eric Saade ! <3

Presentation


Heeyy ! jag heter mona , känd som "smleysmona" över hela min skola i min blogg får ni veta hur jag lever mitt liv,tycker oh tänker,mina dikter som jag skriver , oh SÅ KLART skriver jag om killar? ;)

Omröstning

hur många år e d vafan? xD
 9-11
 11-13
 13-15
 15-17
 17 +

Fråga mig

33 besvarade frågor

Beauty4you

 

Smink, Kosmetika, mineraler, paletter, billigt, modeblogg

Klockan ;) * blink *

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik

Horiskop

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards