smileysmona

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Mona smileys - 6 maj 2011 17:09

Tjaaah Allllllihoppa ! xxD Asså de vah skiiiiiiiit länge sen jah typ lizzöm skrev i blööggen men iaf ska berätta lite vad som haar hänt meej ! oh asså OMG igår hade jah utvecklingsamtal oh de gick både bra oh dåligt... Typp ! xD Men asså han bah ( vår lärare ) Mona d kommer klara dej jätte bra senare när du går i 6 an ( Går i 5 an nu men han pratar om nästa år när jah ska börja i 6 an i en ANNAN skola så de ää gött xD asså gött att jah ska byta skola men alla ska typ oxå byta så aa.. Elr nästan alla ) Men iaf han sa att jah hade AAAAS många slarvfel * stavning ?  * asså på nationella proven som jah hade hafft för 2 elr 1 månad sen xD asså fick 10 av 21 på ett matte prov " UuuppppS ? " asså han sa oxå så här : Jag skulle ha sakt att de nt gör något att mona fick så lite poäng men jag VET att Mona kan bättre för att hon Ä en av dom bästa Matte eleverna jag har så det gör NÅGOT för att Skälltopsskolan ( Mina skola som jag ska gå i 6 an ) ska kolla på de oh jah vill nt direkt tro att d nt kan så himla mkt matte ( Ääähh... ? OOOFTAA !!!! ?? Asså ä nt direkt en Matte geekk ?? men kan lite sånt där högstadie matte xxD ) men iaf sedan jah bah : Äh oftaa ? Asså ofta Jag ä en av dina bästa elever på matte ? Oh han bah : ja d ä ju en av dom som fattar snabbast oh så . Men asså Tro nt nu att jah Ä EN MATTE NÖÖRD SLACH geeekk !

Men iaf sedan han bah : D hade också lite dåliga poäng när man skulle skriva  en historia när ni gjorde nationella proven ( asså i svenskan dåh ) d skulle ha fått högre poäng om d togg bort : Asså , OMG ,Vrf , Lol , Mkt , OMFG , Haha , oh m.m asså ( OMG kan nt leva UTAN doom däääär Ordeen !!!! ) men iaf han sa också att de kommer gå jätte bra i skälltorpsskolan såå * Yeeey * Lööl ? xD 


          Dee vah allt som jah tänkte berätta sååå Byyeee !! xD

OMG ? Jag råkade skriva asså oh OMG i matte boken i dag * Eeuuups ? haha asså ofta man SKRIVER i matteboken ? Hahha ää Litwe Udda slach Konstig nuexD


       MEEN OMG byyeee !!! Vill gå nu såå Byee !! xD <3333 Puzziee från Ronaldo <3  

                          De ää Ronaldo påå Fottot <3  :)) 

   

Presentation


Heeyy ! jag heter mona , känd som "smleysmona" över hela min skola i min blogg får ni veta hur jag lever mitt liv,tycker oh tänker,mina dikter som jag skriver , oh SÅ KLART skriver jag om killar? ;)

Omröstning

hur många år e d vafan? xD
 9-11
 11-13
 13-15
 15-17
 17 +

Fråga mig

33 besvarade frågor

Beauty4you

 

Smink, Kosmetika, mineraler, paletter, billigt, modeblogg

Klockan ;) * blink *

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik

Horiskop

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards