smileysmona

Direktlänk till inlägg 12 juni 2011

OMG han ä bah såååå kär i mona lisa ^^ hahah ne bah skämta han älsk mäej xD <3

Av Mona smileys - 12 juni 2011 23:06

Heeeeeeeej xD azzå OMG haar hafft sjuuugt kul idag hahah azzå jah vah meh min kille idag ( 13 - 21 ..tror jah ? haha ) Ohzzå OMG vi hade as roligt hahah ..OMG vi satt oxåå vid en sjöö oh..däär ..lizzöm vah de typ.. "" roligt "" hahaha OMG azzå menar det typ.. azzå aa.. vah göör man när de vah vääldigt ..romantiskt däär.. ? men aja haha Ohzå OMg hans byxor ..Azzå OMG dom blev typ AS grääsiga och azzå OMG hahaha ASG : ade När jag såg dom haha och sen så åkte vi den där götebors varvet / hjulet och OMG hahah De vah SKIT roligt vi gjorde något annat en att sitta och kolla ut när vi typ vah där inne ( azzå i den där Jätte paris hjulet i göteborg haha ) Men iaf jah ska skriva nue om min pojkvän.. haha azzå jah vågar nt skriva om han lizzöm... haha Men iaf ha nheter roberto ( kevin yeandro ee hanzz Artis namn ) Azzå han 'är en beat boxare och.. han älsk väärkligen Mona lisa.. hahahhha OMG azzå ni veet den däär tavlan i Italien ? ^^ hahaha OMG hahah han ä typ käär i den tavlan haha xD <3 meen baaaii ska chatta nue meh Keevizz ( Roberto ) hahaha

Azzå han ÄLSK vääärkligen hoon azzå säärkillt näär hon Haar typ BLivit en fjöörizz ^^ ( Mona lisaa hahah ) 

 
 
Ingen bild

Till gulliga Mona

13 juni 2011 06:17

:))

Mona smileys

13 juni 2011 14:55

xD

 
Ingen bild

k

16 juni 2011 20:15

fattar inte hur ROBERTO kan vara ihop med en 11 åring han e fan 15 -.- att ni inte skämms...

Mona smileys

16 juni 2011 22:04

haha vrf ska vi skämmazz ? Åkder ä bah en siffra när de gäller kärlek oh... han e 14 ;)

 
Ingen bild

k

17 juni 2011 21:59

vadå skämmazz jag sa skämmas ... vad fan betyder skämmaZZ? sover du eller vad? ( ZzzZzzz) ... asså du e fan värre än fjortisar !

Mona smileys

17 juni 2011 22:37

hahah aa jah sover föör att D skriver till mig haha Haar fan skit tråååkigt Zzz.. Kan d nt skriva lite mer roligare saker innan alla I din närhet böörjar oxå Sommna

 
Ingen bild

Sebbe

18 juni 2011 22:08

Jag sover redan!! ZzzzzzzZZZzZzzZ...

Mona smileys

18 juni 2011 22:46

vrf soverru sebe ? :D

 
Ingen bild

Mona smileys

18 juni 2011 23:01

haha ne bah jiddrar ! :D Sover oxåå Zzzzzzz..... (Snarckar ) haha xD

Mona smileys

18 juni 2011 23:01

^^ xD

 
Ingen bild

Ngn

20 juni 2011 16:01

Du ser ju för jäwlig ut monaLisa, Du har fan fuckat upp Bliden! Och du kan sluta tro att du är Snygg och cool för det är du inte, du är jäwligt ful oxå! Bara så du vet du är inte cool bara för du e tsm med K.Y ALVARLIGT SKAFFA DIG ETT LIV!

Mona smileys

20 juni 2011 21:52

hahaha OMG allt de d säger nue... låter som att d beskriver dje sj gubben ;) Oh tro vah d vill jah älsk honom de ä nt för att jah tkr jah blir cool bah föör att jah e ihop meh K.Y jah älsk honom oh han älsk mig ? om d har problem med de så VAFAN SKAFFA DIG SJ ETT JÄVLA LITET KORT LIV FÖR DU FÖRSÄRNAR DE ! ;)

 
Ingen bild

Ngn's stöörsta fiende!

21 juni 2011 19:31

Du kan hålla käften!! Hur gml ä du 3? Det värkar så! På din stavning OCH på ditt sätt att va! >:(
Fuck Off Bara!! Stick och skaffa dig ett liv! men att du skulle ju kunna skaffa dig ett liv värkar inte så rimligt! Tkr synd om dig! Du oh ditt fucking liv lixom! FUCK U! Om du nt slutar så tar jag mina program o hittar dig, sen lever du nt mer lilla människa!!

Mona smileys

21 juni 2011 19:54

:D^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mona smileys - 15 oktober 2011 16:59

har typ funderat ganska länge om jag ska stänga ner bloggen,eller ha kvar den och..bestämde mig för att ha kvar den faktiskt,har hafft jätte många minnen ,som jag har skrivit och.. aa.. ville fortsätta och skriva nya minnen varje dag,så börjar idag ,...

Av Mona smileys - 25 september 2011 21:50

tjoow! idag har jag shoppat kläder med min mamma! tvär roligt faktiskt, egenligen skulle jag ha köpt typ underkläder ohsånt,men hahahah de blev andra grejar of course ;) jag köpte en tvär cool tröja, tvär coola tajts oh scarf oh underkläder^^ hahaha ...

Av Mona smileys - 23 september 2011 17:50

hey,bloggen!, som ni kanske sätt,har jag inte direkt bloggat på några dar.baraför jag har brutit armen ,asså handleden då..HAHHA ,asså när jag har sakt att jag e klantig,så betyder de värkligen att ja e de..HAHA ,men asså jag hade gympa,så ramlade ja...

Av Mona smileys - 20 september 2011 20:08

asså vet ni vad jag värkligen hatar mest? när sin mamma/pappa/föräldrar/kompisar/syskon vafan alla i hela värden,inte tror på att jag talar sanning,först så ler dom ( den där blicken oxå,som visar att dom inte tror ett shit på vad jag säger) sedan så...

Av Mona smileys - 20 september 2011 15:26

hey!! kollade runt lite på youtube ohså såg jag en skkkkkkkit söt kille !:) han heter sebastian krantz,sååå jävla snygg e han asså!:D  aja,han va med på talad,oh idol,men tror inte att han har vunnit                    ...

Presentation


Heeyy ! jag heter mona , känd som "smleysmona" över hela min skola i min blogg får ni veta hur jag lever mitt liv,tycker oh tänker,mina dikter som jag skriver , oh SÅ KLART skriver jag om killar? ;)

Omröstning

hur många år e d vafan? xD
 9-11
 11-13
 13-15
 15-17
 17 +

Fråga mig

33 besvarade frågor

Beauty4you

 

Smink, Kosmetika, mineraler, paletter, billigt, modeblogg

Klockan ;) * blink *

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik

Horiskop

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards