smileysmona

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Mona smileys - 7 juni 2011 16:46

Tjabbizz Haar skrivit een dikt idaah oh den ää för en Speciell Peerzzon * Blink * ;*

Dina ögon skimrar som tusen tals vackra diamanter . När du leer .. Woow sicket le'eende Man ser. Man blir smickrad och kär för varje dag som går.

Det är flera saker som jag undrar på . Flera saker som jag tänker på dag och natt. Men en sak har jag undrat mest : 

Älsk du mig ? Vill du att vi ska bli meer än vänner ? för jag älsk dig sjuukt mycket. jag vet inte om jag vågar säga detta när jag ser dig i skolan , Baby * blink * så jag skrev den häär underbara dikten till dig ;)<3

Den här dikten är för en speciell perzon.. hopazz den personen ser dikten.. 

Baaii Allihoppa Hoppazz ni gillade den här dikten för jah ee ganska nöjd med den ! :D

Av Mona smileys - 7 juni 2011 00:20

Heeeej OMG koom nyzz hem från En feeztival azzå WOOOW .. azzå det vah AS många peerzzoner som vah däär azzå SERIÖZT de vah as många personer haha xD ..Azzå ää skit trött nuee föör att jah haar varit ute sååå länge ;(<3 Meen jah haar mazza uunderbara oh jätte Göölligaa koompizzar att chattaa meh * blink * <3 såå Man blir nt såå trött man blir bah.. gladarrä oh meer.. varm i hjärtat oh meer... OMG haha böörjar typ dagdrömma här xD Meen iaf Azzå OMG haha brf ( baraför ) att kissie Skriver * blink * Såå skriver jah oxå dee ? fattar nt vrf lizzöm hahah xD Azzå de fazznar typ i hjärnan typ ? haha xD Ohzzå ni som NT veet vääm Kissie ee så ä hon Sveriges KÄNDASTE Bloogarre .. haha jah står neext ^^ <3 iaf http://www.kissies.se/ Kollaa där så Seer ni henne ^^ haha xD Skaa sova nuee Baaii ! xD 

Presentation


Heeyy ! jag heter mona , känd som "smleysmona" över hela min skola i min blogg får ni veta hur jag lever mitt liv,tycker oh tänker,mina dikter som jag skriver , oh SÅ KLART skriver jag om killar? ;)

Omröstning

hur många år e d vafan? xD
 9-11
 11-13
 13-15
 15-17
 17 +

Fråga mig

33 besvarade frågor

Beauty4you

 

Smink, Kosmetika, mineraler, paletter, billigt, modeblogg

Klockan ;) * blink *

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik

Horiskop

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards