smileysmona

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Mona smileys - 9 juni 2011 20:56

Heejj ! OMG azzå jah älsk deen häär dagen typ lizzzöm as mkt haha xD Azzå vi hade typ idrotsdag ? ohzzå hade vi typ 60 meter ohzzå mötte jah en kille ohzzå fick han tiden 9.07 Oh jah fick 9.9 Azzå de vah skiiiit näära hahha att jah skulle vinna xD Ohzzåå mötte jah en till killee ohzå vann jah typ ööver honom hahahaahhah OMG hahah näär han sååg att jah typ vah jättee näära Mål linjen såå böörjade haan typ hålla i määej ? hahhahah OMG azzå asg typ näär jah sprang hahah xD oohzzå haar jah gjoort mazzaa andraa saaker * blink * ;) azzå OMG jah vah i seelmaa.. ( ett tooorg ? ) Ohzzåå de.. hände mazza saker däär.. hahah xD OMG ... xD azzå jah troor jah typ blir tyzzt nuee.. hahahahah OMg.. meen iaf ohzzåå haar jah nt gjoort meer.. typ ? meen imon ska jah göö rooliga saker meh någon.. * Hozt * ..elr ? xD Baaiii pallar nt oh bloggaa meerizz ^^ <3 

de ä NT jah på bilden haha xD ^^

 

Presentation


Heeyy ! jag heter mona , känd som "smleysmona" över hela min skola i min blogg får ni veta hur jag lever mitt liv,tycker oh tänker,mina dikter som jag skriver , oh SÅ KLART skriver jag om killar? ;)

Omröstning

hur många år e d vafan? xD
 9-11
 11-13
 13-15
 15-17
 17 +

Fråga mig

33 besvarade frågor

Beauty4you

 

Smink, Kosmetika, mineraler, paletter, billigt, modeblogg

Klockan ;) * blink *

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik

Horiskop

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards