smileysmona

Alla inlägg den 18 juni 2011

Av Mona smileys - 18 juni 2011 21:55

Tjaa tja bloggen ! :D Har varit meh Roberto idag oh de vah AS roligt haha ! :D Han tog lite fotton på ozz mezzt mäej dåh såå ska lägga ut dom på bloggen.. haha ^^ sedan OMG.. hahah vah vi inne i en affär oh där kunde man typ Testa smink oh.. OMG hahahahah ! vi hade Smin krig typ ? hahah .. han vann.... ne bah jiddra JA VANN ofc ! :D haha Azzå OMG.. oh INGA i affären sa någon till oss... haha ? Sedan så vah vi i en park... oh där hittade jah min Pojkvän nr 2 Bertil .. 67 år gammal... hhahahhahah ! xD Han ee en staty dåh hahaha OMG .. han vah ganska. "" sköön "" oxå.... hahahah OMG ni fattar när ni ser bilderna ;) Aja Ska chatta nue mina koompizzar dampar för att jah nt svarar BAAII !! :D // Moonniiizzen 

                    ANDRA SMINK KRIGET 2011 ! RUUUUUUUN !!! :D ^^ 

       

Av Mona smileys - 18 juni 2011 11:31

Goooooodmorgon SVERIGE ! :D elr.. godmorgon. bloggen ? ajaa What ever ? hahah men iaf jah fick typ Mazza bilder på mäej när jah vah liten oh när jah vah typ äldre elr huur man nue säger de ? Ohzzå OMG hahahahahahahhaaha jag såg SKIT busig ut där ! OMG hahah xD <3 Azzå Kolla på mitt face .. dåh fattar ni ;)<3 Jah ska lägga ut bilderna så om ni har tråkigt.... hahaha Ni kommer NT ha såå tråkigt dåh ni kommer böörja Pizza på er av skratt haha  nee bah jiddra :D ( Jiddra = skämta ;) ) Ajaa Kolla påå bilderna nuuuee Baaii baaii // Monnnnizz ;)<3 


           

       Där ee jah när jah ee "" äldre "" ( Lol ? ) xD 

Presentation


Heeyy ! jag heter mona , känd som "smleysmona" över hela min skola i min blogg får ni veta hur jag lever mitt liv,tycker oh tänker,mina dikter som jag skriver , oh SÅ KLART skriver jag om killar? ;)

Omröstning

hur många år e d vafan? xD
 9-11
 11-13
 13-15
 15-17
 17 +

Fråga mig

33 besvarade frågor

Beauty4you

 

Smink, Kosmetika, mineraler, paletter, billigt, modeblogg

Klockan ;) * blink *

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik

Horiskop

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards