smileysmona

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Mona smileys - 16 juni 2011 19:51

Tjaa bloggeen ! :D Igår så hade jah Skolavsluting * OMG ÄÄÄÄÄNKLIGEN ! * hahah oh OMG veet ni hur tråkigt de vah ? Azzå jag hade fan lust oh typ gööra en kudde oh typ sova ? hahah ^^ men sen så Hade jag efterfest asså Typ.. Klassfest ? azzå veet ni hur tråkigt de va hahhah Asså typ tråkigare än Skolavslutingen.. hahah men aja sen idag va jag me min Pojkvän asså OMG hahahha Hade skit roligt meh honom <3 azzå vi satt nt vid Avenyn elr "" gräset "" dåh vi satt på ett ställe som Jah kallar för Grönalund hahah elr typ gröna västra lund ^^ azzå på skoj dåh ( de vah nt gröna lund vi vah på azzå vi vah i göteborg men på skoj ville jah döpa de stället för grönalund hahha ) seen så vah vi oxå i femmanhuset azzå i nordstan oh de vah rooligt oxå ^^ xD <3 Jag oh kevin funderar på att åka till bion imon oh kolla på Pirates of the Caribbean Hahah Hm.. jah troor nt enzz att vi kommer kolla på deen hahahah.. jah troor vi kommer gö något annat i bion.. * blink * ;)<3 ska typ gåå nuee Baaii <3 <3 

Presentation


Heeyy ! jag heter mona , känd som "smleysmona" över hela min skola i min blogg får ni veta hur jag lever mitt liv,tycker oh tänker,mina dikter som jag skriver , oh SÅ KLART skriver jag om killar? ;)

Omröstning

hur många år e d vafan? xD
 9-11
 11-13
 13-15
 15-17
 17 +

Fråga mig

33 besvarade frågor

Beauty4you

 

Smink, Kosmetika, mineraler, paletter, billigt, modeblogg

Klockan ;) * blink *

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik

Horiskop

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards