smileysmona

Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Mona smileys - 13 juli 2011 16:00

tjaaaa !! Haha asso de vah tveeer lenge sen jag bloggde.... sorry ? men iaf jag har okt till en stelle som heter shomal ( norra iran ) Sedan so har vi okt forbi en stelle som heter hamedan ( nonstans i iran ? HAHA ) sedan so har vi okt till en annan stelle som jag nt Har en aning om vad de heter men iaf... jag DOOR vafaaaan !! asso man kan nt go in i fb for att iran har blockerat den sidan so jag typ door nue... hahah asso jag har typ ringt min pojkven 2 elr 3 gonger i iran ? haha tver dyrt ;D Men saknar honom jette mkt.... asso jag har nt sett honom po typ... snart 1 monad nue ? so aa.... men asso de enda jag vill e att han ska ringa... men han gor nt de... for de e typ for dyrt seger han... men ajaah.. bara oh hoppas !... men iaf jag sitter nue i en hottel ohzo har vi sovt over 1 dag snart 2 men aa.. sedan imon po morgonen ska vi oka till en stelle som heter bane ( IRAAAAAAAAAAAAAAAAK ska kriga ;D, haha ne bah jiddrar den ligger po grensen i iran oh irak ) men ska gooo nue oh daaampaaa !! for jag nt har nogon fb !! .... dsaknar fb jette mkt.... groter snart..... FB I LOVE u ! ;* hahahahhaha xD

Presentation


Heeyy ! jag heter mona , känd som "smleysmona" över hela min skola i min blogg får ni veta hur jag lever mitt liv,tycker oh tänker,mina dikter som jag skriver , oh SÅ KLART skriver jag om killar? ;)

Omröstning

hur många år e d vafan? xD
 9-11
 11-13
 13-15
 15-17
 17 +

Fråga mig

33 besvarade frågor

Beauty4you

 

Smink, Kosmetika, mineraler, paletter, billigt, modeblogg

Klockan ;) * blink *

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik

Horiskop

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards