smileysmona

Alla inlägg den 7 juli 2011

Av Mona smileys - 7 juli 2011 17:46

tjaaaaaaaaaa !! Idag so har jag typ....... badat ? OHZOO De vah TVER ROLIGT !! oh de beezztaaaaaaaaaaaaaaah..... JAG BLEV BRUN !! Jippiih kajeeejh !! xD meen lizzom po broosten ohzo vidarre so bleev man tver vit... man bah wtf ? hahah men iaf jag ska oka till IRAAAAAAAAAAAAAAK oh KRIIGAAAAAAAH !! som jag sa i forra inleggeeeeeeeeeeeeeeeeet !!! SKA ta min basoka ofc doh oh skuta ihjel ett for ? xD HAHHA ne bah jiddrar vi ska oka grensen till iran oh irak for att de fins as bra Saker der xD iafsedan so blev de slacks mol igor..... HAHAHAHAHHA for de VA MER en 8 st killar som ville ha mitt nr oh min kompis nr oh lizzom vi bah neeee FATTAA vi vill nt ha era iidiotiska nr lizzom? jag har pojkven ? ohzo en av dom bah oh jag har en katt ? what ever ge mig ditt nr ohzo kom min kompis pappa oh slogg till dom HAHAHAHAH ASG vafaan !! xD TVER ROLIGT vaa dee !! asso omg de skulle pazza bra med pocorn oh spritee ! HAHAHAH asso omg xD asso vafaan vad synd aTT VI NT FILMDE hahahhahahahahahahhaha Asso omg daameee vi skulle ha laggt ut de i yputube oh fo typ TVER monga tjenor HAHAHAHHA seriost HAHHAHA ohzo har jag kopt en present till min pojkven xD HAHA omg .... den der presenten har MKT minnen.... asso for att de vah der dom idiotiska killarna vah Som fixk spööHAHAHAHAHHAHAHA !! xD omg iaf ska goo NUUE se u lateeeeer Bitcheeeeeeeeeers ;*

Presentation


Heeyy ! jag heter mona , känd som "smleysmona" över hela min skola i min blogg får ni veta hur jag lever mitt liv,tycker oh tänker,mina dikter som jag skriver , oh SÅ KLART skriver jag om killar? ;)

Omröstning

hur många år e d vafan? xD
 9-11
 11-13
 13-15
 15-17
 17 +

Fråga mig

33 besvarade frågor

Beauty4you

 

Smink, Kosmetika, mineraler, paletter, billigt, modeblogg

Klockan ;) * blink *

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik

Horiskop

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards