smileysmona

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Mona smileys - 4 juli 2011 10:11

tja tjaa bloggen ! Asso omg har forlorat TVER monga bloggbesokarre brf fur jag e i iran....dameee... HAHA aja what ever ? Oh sorry fur jag nt har bloggat po typ.. as slenge ? asso jag har typ varit vid havet oh typ solat xD Asso omg blev fan solbreeend.. aja iaf... sedan so ska vi oka till iraaaaak !! VI SKA krigaaaaaaah !! ^^ hahaha ne bah jiddrar vi ska oka till grensen till Irak oh iran so aa de finnss tver billa saker der med den BESTA kvalitte lizzom ? xD hahaha asso omg .. vah fick jag irak oh krig ifron.. ? HAHAH fur mkt film.... ^^ men iaf asso omg ska kopa en mobbe ( mobil doh ) i iran asso om jag NT gor de jag SVER PO ALLT jag kommer ta sjelv mod ! ;D JAG LOVAR vafaan xD hahaa men iaf ska goo nuee ... ska chatta med mina kompisar... SAKNAR DOM tver mkt :/ appropo Sakna.... Saknar min pojkven oxoo asso omg ska forsoka sms:a hono VARJE natt xD ( dyrt ? haha wem fan bryr sig ? han e ju min pv lizzom ? xD <33 ) Ajaaa ska gooo BAAAIIII LOVE U guys ! ;D and i love u 2 keeevizz :D<3

Presentation


Heeyy ! jag heter mona , känd som "smleysmona" över hela min skola i min blogg får ni veta hur jag lever mitt liv,tycker oh tänker,mina dikter som jag skriver , oh SÅ KLART skriver jag om killar? ;)

Omröstning

hur många år e d vafan? xD
 9-11
 11-13
 13-15
 15-17
 17 +

Fråga mig

33 besvarade frågor

Beauty4you

 

Smink, Kosmetika, mineraler, paletter, billigt, modeblogg

Klockan ;) * blink *

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik

Horiskop

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards