smileysmona

Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Mona smileys - 29 januari 2011 17:15

heeej allihoppa! kommeer ni ihåg att jag skrev om att min lärare skulle ge mig min berättelsebok

han gjorde inte hans flickvän Emile ville läsa den skyllde han på haha jag tror inte han har hittat den så han skyller på henne tror jag då men vår lärare tycker inte om när jag skriver sånna här & så jag och min kompis Ekram då klippte jätte många pappers bitar och skrev så här

-om du inte ger min berättelse bok den 31/1 så kommer du få se sånna här & rässten av tärminen hahaha XD så jag och Ekram satte det på hans jacka & skor och hans pärm och på hans almenacka hahahaha och han märkte att vi gjorde det jag menar han fattade att vi klistrade påpper på hans saker haha när han läste det så skrattade han men han märkte inte att vi hade sättit på hans jacka så när han gick hem så hade han den på jackan alla kunde see att han hade en pappers bit då HAHA ;)

längtar redan att skriva sånna här & haha


                Byeee puss och kram Mona!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heeyy ! jag heter mona , känd som "smleysmona" över hela min skola i min blogg får ni veta hur jag lever mitt liv,tycker oh tänker,mina dikter som jag skriver , oh SÅ KLART skriver jag om killar? ;)

Omröstning

hur många år e d vafan? xD
 9-11
 11-13
 13-15
 15-17
 17 +

Fråga mig

33 besvarade frågor

Beauty4you

 

Smink, Kosmetika, mineraler, paletter, billigt, modeblogg

Klockan ;) * blink *

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik

Horiskop

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards