smileysmona

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Mona smileys - 24 januari 2011 21:46

heeej aso jag har lite ont över hela kroppen har hafft träning idag och jag tror att jag kommer få tränings  värk imorgon för att jag har tränat idag i cirka 2 tim så snacka om varför jag kommer få tränings värken jag går i dans så nu kommer ni tänka så hä:r

omme hon tjejen går ju ballet och dansar as konstigt och tönigt och blah blah blah och sånt där skit haha men jag dansar inte ballet!det är inget fel på att dansa ballet men asso det är inte deräkt min typ av dans

                                          !Imorgon?

sen imorgon så kommer jag ha orkest och jag måsste hålla upp fiolen och det gör det jätte ont så det går inte så himmla bra haha XD tror jag då.....hahaha

jag har spelat i en orkest nu i 2 år så jag är ganska nöjd med det faktis men jag har spelat fiol i 4 år jag började när jag va baaah typ 7 år haha och jag är nu 11

                             puss och massa kramar på er byee!!

komentera gärna om ni också har hafft jobbiga dagar som mig


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heeyy ! jag heter mona , känd som "smleysmona" över hela min skola i min blogg får ni veta hur jag lever mitt liv,tycker oh tänker,mina dikter som jag skriver , oh SÅ KLART skriver jag om killar? ;)

Omröstning

hur många år e d vafan? xD
 9-11
 11-13
 13-15
 15-17
 17 +

Fråga mig

33 besvarade frågor

Beauty4you

 

Smink, Kosmetika, mineraler, paletter, billigt, modeblogg

Klockan ;) * blink *

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik

Horiskop

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards