smileysmona

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Mona smileys - 27 februari 2011 15:46

heej igen !! 


I msp aso i movie star planet då så vahh det en tjej som jag nt visste om vem hon vaah men iallafall hon frågade mig om jagh vaah en fjorte / fjortizz då och jag baah em... haha aa kanske haha men dee är jag nt då men jag skämtade då men hon saa så här då du är nt alls en fjorte för att jag känner dig och du går i backatorpsskolan jag tänkte så här bah "känner jag dig "" och jag skrev dee till henne och hon saa aa sen så frågade jag om hon går i samma klass som mig men då sa hon neej så......är lite förvirrad haha sen så saa hon jag veet vaahh du bor och jag tänkte haha gud vaa roligt för dig daahh haha så skrev hon vaa jag gick aav och vaa jag bodde haha senare så sa jag så här aso veem ee du liksom sen saa hon dee är en lite ledtråd vi ses imorgon i skolan vid mulleängen (det är en park) bredvid skolan då så jag får see vem jag pratade mee haha men dee hände nyss då byee byee


 haha ett stor frågetacken haha 

   

Presentation


Heeyy ! jag heter mona , känd som "smleysmona" över hela min skola i min blogg får ni veta hur jag lever mitt liv,tycker oh tänker,mina dikter som jag skriver , oh SÅ KLART skriver jag om killar? ;)

Omröstning

hur många år e d vafan? xD
 9-11
 11-13
 13-15
 15-17
 17 +

Fråga mig

33 besvarade frågor

Beauty4you

 

Smink, Kosmetika, mineraler, paletter, billigt, modeblogg

Klockan ;) * blink *

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik

Horiskop

                                     


Ovido - Quiz & Flashcards